[M] Trance Mix The Melody.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 01-12-2006 12:17
Ik heb het beloofd, wel hier is weer een mixje van mijn kantHappy, laughing Heb er zelf al een paar fouten kunnen uithalen. Sorry voor de kwaliteit maar had me ingangsvolume op audacity wat te hoog gezet. Daardoor is soms de bass klein beetje vervormd. Ik heb geprobeerd om wat non commerciele nummers te draaien(wat me best bevalt) en er zitten wat oude tussen(force of gravity, caught me running, internity). Heb op aanraden van Cyspoz de bpm counter gebruikt en heb geprobeerd om een wat zuiders sfeertje qua nummers te creeëren. Heb ook een nieuwe aanpak qua breaks genomen dus als jullie daarop ook zouden willen letten?:D

Tracklist:
  1. Armin van buuren VS. Tiësto- Eternity(original Ic Mix)
  2. Jonas Steur-Second Turn
  3. David Mendez & Zero 3- Gravity
  4. The Police- Message In A Bottle(Sander Van Doorn Remix)
  5. BT- The Force Of Gravity(tiesto remix)
  6. Robert Nickson ft. Elsa Hill- Close Your Eyes
  7. Nalin & Kane- Open Your Eyes(the child you are)(Markus Shülz and Elevation mix)
  8. Jaimy & Kenny D- Caught Me Running(tiesto summerbreeze mix)
  9. Filo & Peri- Elevaition
  10. A Boy Called Joni- Green Astronauts
Veel plezier zou ik zeggenHappy, laughing

ps: de overgang naar open your eyes had ik te vroeg begonnen, had ik al door toen ik aan het mixen was.  

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mod edit by Jorrit on 01-12-2006 13:04 (2%)
[MOD Edit] tags!

What do you think about [M] Trance Mix The Melody. ??

Vote :   

the-melody    posted on 01-12-2006 17:09
Nobody?
_Ivan_    posted on 01-12-2006 17:22
neem hem ef opnieuw op dan:P lol neej ik gaat hem eens even luisteren

Waarom gebruikte je ook als weer geen rapidshare?
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 01-12-2006 @ 17:25:33 (73%)
Cyspoz    posted on 01-12-2006 17:25
Downloading...
the-melody    posted on 01-12-2006 17:27
Poster: _Ivan_

Omdat ik niet de moeite neem om 1uur te uploaden maar liever 50 min. Is er zoveel verschil dan?
_Ivan_    posted on 01-12-2006 17:30
Poster: the-melody
Omdat ik niet de moeite neem om 1uur te uploaden maar liever 50 min. Is er zoveel verschil dan?

Downloaden duurt bij mij heeel lang...
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 01-12-2006 17:32
Wachten is een schone deugd.
RenéKuppens    posted on 01-12-2006 18:20
TJEK

Cyspoz    posted on 01-12-2006 19:10
Poster: _Ivan_

Rapid share is zeer snel in downloaden, maar een hoop mensen kunnen er niet van downloaden. Maar misschien is beter om in de toekomst op twee plaatsen te uploaden. Megaupload en Rapidshare. Als mensen dan ooit al een andere mix hebben gedownload hebben ze een tweede mogelijkheid waardoor ze ook niet meteen met download limieten bij één van de online sites zit.
Reemz    posted on 01-12-2006 19:12
Downloading
Verjicke    posted on 01-12-2006 19:17
reply!
Duurt wel wat langmaar zoals je zegt w8en is een mooie deugd:p
User edit by Verjicke on 01-12-2006 @ 19:25:06 (100%)
the-melody    posted on 01-12-2006 20:23
Mensen die comments hebben en hem al beluistert hebbe?

Cyspoz    posted on 02-12-2006 00:15
Als ik deze mix vergelijk met de volgende dan geeft deze mix een veel degelijkere indruk. De andere was af en toe beetje rommelig door zowel muziek keuze als sommige overgangen. Deze mix heeft daarin tegen een zeer degelijke indruk en is een behoorlijke vooruitgang. Je zit er met het pitchen nog wel eens af en toe langs, maar in verhouding minder erg.

Het volume is inmiddels al genoemt, maar dat klapt er echt uit af en toe. De bas lijn is meer een blokvormig signaal af en toe dan een sinus signaal. Volgende keer serieus op letten, want is namelijk beetje zonde.

Tja zoals ik al heb gezegt, ik vind de mix een hele stap voorwaards in vergelijking met je eerdere mixen. Je gaat nog wel een keer flink de fout in en pitchen blijft een punt waar je nog meer aan moet werken, maar als ik in zijn totaal kijk dan mag je het wel een verbetering noemen. Je moet nog blijven oefenen natuurlijk, want het is zoals voor iedere dj geld nooit af.

Vraagje, hoe vond je het om nu gebruik te maken van de BPM meters? Heb je het idee dat die je geholpen hebben?
the-melody    posted on 02-12-2006 00:37
Thanks:D Hoe zat het qua breaks? Dan bedoel ik of de nummers niet saai worden na een tijdje omdat er dan teveel breaks inzitten bvWinking my eye
Vond het wel makkelijker mixen, had een stuk minder moeite en had minder het gevoel dat ik alle momenten de mist in kon gaan. Denk dat ik zoals je zei met bpm meters ga blijven werken en eenmaal als het goed zit met bpm counters geleidelijk afgaan naar gehoor.Happy, laughing
_Ivan_    posted on 02-12-2006 09:08
Sow... k'heb hem gister avond geluisterd... tijd voor een mening ik wil me eigenlijk aansluiten bij de mening van Cyspoz... ik vind ook deze mix stukken beter dan wat je in het verleden hier gepost hebt, denk zoals Cyspoz ook al zei aan volume want dan vind ik soms best storend..... (ik probeer het altijd ef uit voordat ik echt wat ga opnemen).
Blijf oefenen en ik kijk weer uit naar je volgende mixHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Verjicke    posted on 02-12-2006 10:03
Heb je mix gisterenavond nog beluisterd en moet zeggen dat ik hem stukken beter vond dan de eerste deze week.:p
Ik vond ook je nummerkeuze goed en heb niet veel foutjes gehoord
Blast    posted on 02-12-2006 16:47
ff kijke..... uh luisteren
the-melody    posted on 02-12-2006 20:29
Meningkjes?:D
Blast    posted on 03-12-2006 13:58
De mix heeft idd een zomers tintje en dat bevalt me wel (desondanks het winter word).
De overgangen zijn goed (naar mijn mening). Alleen het einde is nogal abrupt, das misschien het enige minpuntje, maar verder heb ik er nix op aan te merken.
the-melody    posted on 03-12-2006 14:03
Dank jeHappy, laughing Wat me opvalt is dat het niemand opvalt bij de overgang op nalin en kane dat ik het nummer net voor een klassiek stuk erin gooi.... Marja:p
djmamo    posted on 03-12-2006 14:51
kijken
www.moonentertainment.nl
on7fq    posted on 03-12-2006 23:24
effe kijken of dit download....
DJMartino    posted on 04-12-2006 17:11
ff luisteren

This is an old Topic

No new postings for 6.871 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

429 Users online: 211 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 35.007
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.687.019