Aah, hier heb ik wat aan..
poster: sonik Leuke mix, alleen je timing kan wel wat beter. Nu word word er middenin een rap afgekapt omdat er in het volgende nummer de vocalen beginnen, zoals bij nummer 6 naar 7.
|
Idd, dat was een foutje.. Ik dacht dat die hook van opgezwolle 4 maten duurde, dus 2x de tekst. Niet dus..

@ Cyspoz
Er zitten in je mix nog wel eens volume verschillen, dat is jammer want het is vaak niet moeilijk te regelen.
Af en toe zit je er alleen met de pitch iets naast. Het is niet veel, maar net genoeg om een nummer weg te horen lopen.
In mijn ogen een relaxte mix. Misschien zou je hem strakker kunnen maken door iets aan voorbereiding te doen. Hoeveel pitch bij wel nummer, cue punten opslaan als dat kan.
|
Sja, volume. Daar heb ik echt moeite mee. Mixer: Numark DXM-04. Deze heeft maar een aantal van die groen lampjes en 1 rode. (Hoe heet zoiets.?) Ik probeer beide kanalen op gelijke hoogte te houden natuurlijk, maar volgens mij zit er nog een flink verschil qua volume voordat het volgende lampje ook gaat knipperen.
Dat de pitch bij sommige nummers toch klein verschilt, ik kreeg ze maar niet gelijk. En dan begint de tijd te dringen, m.a.w. oefenen..
Verder kunnen mijn cdspelers geen cue punten opslaan. Ik ben nog niet zo gevorderd met mijn apparatuur. Nog ff door sparen voor een CDJ-800..
Bedankt voor je recensie, dan kan ik weer verder men.