Weet iemand waar je veel cd-singles kan kopen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ft    posted on 30-11-2006 17:32
Hallo,
Ik ben nog niet zo heel lang bezig met mixen, en wil nu graag verder gaan in het Hardstyle genre. Het makkelijkste om te mixen zijn natuurlijk de originele versies van 6 a 7 minuten lang. Deze hebben een goede intro en outro. Deze versies zijn niet echt goed te downloaden, behalve bijvoorbeeld op dance-tunes.com, maar deze mag je niet voor commercieel gebruik gebruiken. Weet iemand dus waar je veel hardstyle singles kan kopen, of wat goede ongemixte hardstyle cd's zijn? Als ze al gemixt zijn, krijg je bij het zelf mixen soms 4 nummers door elkaar heen en dat klinkt niet...
Met vriendelijke groet,
Michael

What do you think about Weet iemand waar je veel cd-singles kan kopen ??

Vote :   
DrMando    posted on 05-12-2006 15:36
@ Sandr

Voor 2de hands singles en platen vinylstock.com, super vriendelijke kerel, is dj @ kokorico (discotheek belgiëWinking my eye, heel handige shop en je vind veel of je kan hem vrage het te zoeken voor jou. Ook veel platen prelistene enz enz greatz postorder en dergelijke geen probleem.
ArCee    posted on 11-02-2007 23:54
Als jij met 50 illegale gedownloade singles op een feest wil draaien zonder risico dan kun je de buma bellen. Je geeft je lijst met titels door, betaald alsnog de buma rechten en je kunt je singles legaal draaien. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Basrose    posted on 12-02-2007 06:58
ja maar dat is wel een stukje duurder denk ik....

En om nog even terug te komen op dat bewijzen van echtheid, Bij een aantal site's die ik gebruik word er een licentie met het nummer mee gestuurd. Een proffecioneel iemand die op echtheid moet controleren ziet gelijk of een nummer gekocht is of niet. Er word namelijk veel info meegestuurd met de files die je download.
HouseArrest    posted on 12-02-2007 13:48
@ BasRose of ArCee

Weten jullie wat dit dan ong. per nummertje kost om hem bij wijze van spreken te legaliseren?
ArCee    posted on 12-02-2007 13:53
Weet alleen de kosten van uitzenden via een medium als radio. Dan ist 000.18 cent per track per luisteraar. Je zou de Buma gewoon eens kunnen bellen??
HouseArrest    posted on 12-02-2007 14:03
Dankje Arcee,
Maar ik denk dat het dan ook eenmalig is zegmaar.

This is an old Topic

No new postings for 6.801 days.
 Post CommentThat would be 226.7 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

244 Users online: 38 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 32.882
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.684.894