ga op zoek naar 2e hands 8 parren, incl controler. Koop hier 2 redelijke statieven bij * want fatsoelijke statieven vind je niet voor dit gels*
dan heb je i.i.g een beetje basis. Maar niet de fout door nu al wat rommel effectjes te gaan kopen, of scans/mh's. Wat je koopt moet goed zijn,. En dit budget laat alleen maar een goed 2e hands par 56 setje toe.
1 Zouden jullie voor 2 T-Stands gaan en lampen en zo er bij kopen of 2 T-stands die al compleet is?
2 Zouden jullie 2 aparte stands kopen + een aparte truss of een stand met 2-T balken en een truss balk?
1, ik denk dat deze optie over een par setje van 150 euro incl statieven en lampen gaat,. De lampen die je hierbij mee geleverd krijgt zijn niet van denderende kwaliteit, alswel de parren. Ook weet niet niet of er al sturing bij zit.
Als je parren gaat kopen, reken dan trouwens ook ff de shuko, tenzij je dmx gebruikt, kabels mee. Dit kosten ook redelijk veel geld.
2, ik neem aan dat het hier om een showtec truss setje gaat van z'n 170 euro? Die heb ik zelf ook,. maar gebruik hem dan als klerenhanger. Dit setje zal niet langer dan 1 jaar mee gaan,. Het is niet stabiel, plastic koppelingen die je zo door draaid, het heeft weinig draag kracht en geen beveiliging tegen instorten * maar wat wil je voor dat geld*.
Laat dit setje lekker links liggen en investeer in 2 losse statiefjes,.