eej, nou ik ben dus nieuw hier. Ik ben nu 17 jaar oud en draai sinds mijn 14de. Ik draai meestal thuis en soms onze school feesten. Eerst draaide ik alleen maar top 40 zooi, maar daar ben ik nu gelukkig steeds meer van af verder Snowboard ik 4 keer perweek, klim ik soms ook nog en als het niet te koud is sta ik elke dag op het water: Kitesurfen
laters Gizzy
What do you think about Introducing: Gizzy ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom hier op de DJResource.... Hopelijk zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpen etc.... als je vragen hebt, gooi ze gewoon omhoog hier in het forum en er is altijd iemand die een antwoord zal en kan geven :D
Wat voor muziek draai je nu je gestopt bent met dat Top40 spull?
mooi zo leer ik idd elke dag iets
maar ik probeer steeds meer house achtigge muziek te draaien, maar ik vind het nog een beetje moeilijk om nr's te vinden enzo. het mixen gaat wel super chil dus dat is wel beter
ja, meestal donwload ik alle muziek en als ik heb chil vind koop ik het. ik weet het is niet helemaal oké, maar ik heb niet het buget om echt elk nr te kopen. ik probeer het wel zoveel morgenlijk.
ik heb nu 2 american audio psx'en en een gemini 626I mixer maar ik hoop dat als ik dit jaar slaag voor mijn havo dat mijn ouders mij heel misschien willen sponseren met een wat betere gear.
als eerst Welkom op rescource best een leuke set die je hebt en ouders zijn steeds handig (ikzelf moet voor mijn gear gaan werken) kitesurfen-->zeer leuke hobby (heb ik ook nog gdn )
produce lijkt me wel leuk enzo, maar ik weet niet echt of dat mijn ding is. ik heb het wel eens geprobeert met music maker maar dat ging nooit zo super goed
Ook welkom, je hebt wel exotische sporten in de kou
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.876 days. Post CommentThat would be 229.2 months or a whopping 18.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...