GLP Junior vs JB Winner
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 27-11-2006 20:19
heej ik wil een scan set gaan halen maar nu zit ik te twijfelen.

2x Juniorscan van GLP http://www.glp.de/en/Mirror_moved_Systems/junior-scan_1.html
of
4x JB systems Winner MK2

heeft iemand hier ervaring met 1 van deze scans.

als DMX controller wilde ik gaan voor een showtec scanmaster 2 (of de gelijknamige uitvoering van een ander merk). of heeft iemand hier nog alternatieven voor buiten de scanmaster serie natuurlijk.

de GLP is wel een stuk professioneler maar heb je een mooier effect van 4 winners??

alvast bedankt voor het advies.

What do you think about GLP Junior vs JB Winner ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 27-11-2006 20:41
Dit is weer eens appels met peren vergelijken. Bedenk je eerst hoeveel scanners je wilt, wat je budget is en vervolgens welke scanners er binnen dat plaatje passen.
Cyspoz    posted on 27-11-2006 20:56
Tja ik ken de scans beide niet, maar je kan twee hele mooie apparaten kopen die hele mooie effecten maken. Of je koopt heel veel simpelere apparaten die simpelere effecten kunnen maken. Soms is dat laatste een stuk mooier en voor het grootste deel van het publiek zeker zo spectaculair. Die letten namelijk toch niet op de technische details en kwaliteit.

Dus als die JB misschien minder licht geven maar verder wel redelijk hetzelfde zijn dan zou ik het persoonlijk wel weten. Met 4 scans kun je namelijk een heel stukje creatiever te werk gaan.
djjw    posted on 27-11-2006 22:28
Nou die winner mk2 heeft zich in zijn prijs klasse al wel bewezen,
maar waarvoor wil je ze gebruiken, is het om ze thuis aan de muur tehangen,
of wil je er mee op pad?
Ik zou zelf niet elke keer gaan slepen met een scanner van deze prijs klasse,
het is een leuke scanner, maar niet om mee te sjouwen..

robertvisser    posted on 27-11-2006 22:52
er komt binnenkort een gasontladingsversie  van de winner aan ik zou daar eens naar gaan kijken...
PatrickBeuken    posted on 27-11-2006 22:59
Die is er al, de 'Super Winner'. Adviesprijs = 335 euro. Maar vertel de TS dan ook wat de verschillen zijn / waarom hij daar eens naar moet kijken.
User edit by PatrickBeuken on 27-11-2006 @ 22:59:41 (100%)
Vibemaster-D    posted on 28-11-2006 17:02
ik wil ze on the road gaan gebruiken maar ik ga sowieso een flightcase er voor halen voor de winners of de junior.

maar de vraag luid: is de GLP is wel een stuk professioneler maar heb je een mooier effect van 4 winners?.  ik wil dan of 2 GLP's halen of 4 winners. dus hier wil ik een advies voor.
PatrickBeuken    posted on 28-11-2006 17:06
Van 4 scanners heb je een mooier effect dan van 2 scanners, ja.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

226 Users online: 16 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 90.081
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.568.082