als DMX controller wilde ik gaan voor een showtec scanmaster 2 (of de gelijknamige uitvoering van een ander merk). of heeft iemand hier nog alternatieven voor buiten de scanmaster serie natuurlijk.
de GLP is wel een stuk professioneler maar heb je een mooier effect van 4 winners??
alvast bedankt voor het advies.
What do you think about GLP Junior vs JB Winner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is weer eens appels met peren vergelijken. Bedenk je eerst hoeveel scanners je wilt, wat je budget is en vervolgens welke scanners er binnen dat plaatje passen.
Tja ik ken de scans beide niet, maar je kan twee hele mooie apparaten kopen die hele mooie effecten maken. Of je koopt heel veel simpelere apparaten die simpelere effecten kunnen maken. Soms is dat laatste een stuk mooier en voor het grootste deel van het publiek zeker zo spectaculair. Die letten namelijk toch niet op de technische details en kwaliteit.
Dus als die JB misschien minder licht geven maar verder wel redelijk hetzelfde zijn dan zou ik het persoonlijk wel weten. Met 4 scans kun je namelijk een heel stukje creatiever te werk gaan.
Nou die winner mk2 heeft zich in zijn prijs klasse al wel bewezen, maar waarvoor wil je ze gebruiken, is het om ze thuis aan de muur tehangen, of wil je er mee op pad? Ik zou zelf niet elke keer gaan slepen met een scanner van deze prijs klasse, het is een leuke scanner, maar niet om mee te sjouwen..
ik wil ze on the road gaan gebruiken maar ik ga sowieso een flightcase er voor halen voor de winners of de junior.
maar de vraag luid: is de GLP is wel een stuk professioneler maar heb je een mooier effect van 4 winners?. ik wil dan of 2 GLP's halen of 4 winners. dus hier wil ik een advies voor.
Van 4 scanners heb je een mooier effect dan van 2 scanners, ja.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.