[M] NEW Breaks On The mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Day-One    posted on 27-11-2006 02:22
http://www.day-one.nl/sets.html

1 Set Day-One Solo
2 Set The Day-One family
Mod edit by Jorrit on 27-11-2006 08:56 (4%)

What do you think about [M] NEW Breaks On The mix ??

Vote :   

lrfist    posted on 27-11-2006 12:01
url werkt niet...
Day-One    posted on 27-11-2006 12:08
kom er net ook achter Happy, laughing gewoon  www.day-one.nl en dan op set klikken en je bent er Thumbs Up
Cyspoz    posted on 27-11-2006 12:22
Ik zal eens even luisteren...
Day-One    posted on 27-11-2006 13:41
Poster: Cyspoz
Ik zal eens even luisteren...

laat even weten wat je ervan vindt Thumbs Up
lrfist    posted on 27-11-2006 14:08
zeeer leuk die breakz :P I like it Happy, laughing
maar hier en daar hoor je soms niet helemaal zuiver gemixt. maar een zeer deftige mix die solo Winking my eye
Cyspoz    posted on 27-11-2006 14:24
Poster: Day-One

laat even weten wat je ervan vindt Thumbs Up

Altijd... bij deze dus:

Je moet in je url effe html in php veranderen, dan werkt het wel dacht ik te zien.

Ik ben niet zo bekend in dit muziek genre en ken de nummers ook niet, alhoewel er zeker zeer herkenbare samples tussen zitten dus luister plezier is er zeker wel. Ik vind de mix lekker gemixt, hoor soms echt totaal de overgangen niet omdat ze en zuiver zijn en ik dus de nummers niet ken. Links en recht is een overgang inderdaad niet helemaal perfect maar voor een (live set neem ik aan) zekers wel van zeer goede kwaliteit.
Het gebruik van de effecten is ook netjes gedaan, mooi afgestemt op het tempo van de nummers. Misschien alleen wel beetje eenzijdig gebruik door steeds hetzelfde effect. Misschien dat je daar in de toekomst nog wat aan kan verbeteren. Maar al met al twee lekkere mixen.
Day-One    posted on 27-11-2006 15:15
Altijd... bij deze dus:
Je moet in je url effe html in php veranderen, dan werkt het wel dacht ik te zien.
Ik ben niet zo bekend in dit muziek genre en ken de nummers ook niet, alhoewel er zeker zeer herkenbare samples tussen zitten dus luister plezier is er zeker wel. Ik vind de mix lekker gemixt, hoor soms echt totaal de overgangen niet omdat ze en zuiver zijn en ik dus de nummers niet ken. Links en recht is een overgang inderdaad niet helemaal perfect maar voor een (live set neem ik aan) zekers wel van zeer goede kwaliteit.
Het gebruik van de effecten is ook netjes gedaan, mooi afgestemt op het tempo van de nummers. Misschien alleen wel beetje eenzijdig gebruik door steeds hetzelfde effect. Misschien dat je daar in de toekomst nog wat aan kan verbeteren. Maar al met al twee lekkere mixen.

klopt wat je zegt over die site...moet er aan gaan werken Thumbs Up
duidelijk jou verhaal..het gebruiken van effect was niet echt de bedoeling maar meer bijwijze van test. in set 2 hoor je dat duidelijk naarvoren (heb je met live sets)

in elk geval is jou input gewaardeert Thumbs Up

Poster: lrfist
zeeer leuk die breakz :P I like it Happy, laughing
maar hier en daar hoor je soms niet helemaal zuiver gemixt. maar een zeer deftige mix die solo Winking my eye

ook bij deze bedankt voor je input. geef aan dat ik en de day-one family verder moeten spijkeren aan ons skills Thumbs Up

Toppie Guys

Meer input is altijd welkom

User edit by Day-One on 27-11-2006 @ 15:36:01 (7%)
lrfist    posted on 27-11-2006 15:40
mssch ook nog een opmerkingetje over de site... die doet soms vreemd in mozilla... ik zal straks het probleem proberen te omschrijven Winking my eye
Cyspoz    posted on 27-11-2006 15:45
Graag gedaan Day-One. Happy, laughing Ik help graag mensen verder met een beetje feedback op een mix Happy, laughing
Day-One    posted on 27-11-2006 15:50
Poster: lrfist
mssch ook nog een opmerkingetje over de site... die doet soms vreemd in mozilla... ik zal straks het probleem proberen te omschrijven Winking my eye

Zal ik doorgeven aan mijn site builder Happy, laughing ik ben allang blij dat hij eindelijk live is Happy, laughing

Graag gedaan Day-One. Happy, laughing Ik help graag mensen verder met een beetje feedback op een mix Happy, laughing

Hoor ik graag  Thumbs Up het is alleen maar goed voor mijn ontwikkeling Thumbs Up

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

325 Users online: 52 Guests (273 Unknown)
Pages generated today : 49.375
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.701.387