Ik ben van plan een microfoon aan te schaffen die zo uit ziet.
De reden dat ik geen headset wil of iets anders, is omdat ik dit niet prettig vind werken. Mijn vraag is heeft er iemand enige ervaring met dit soort microfoons en hebben jullie voor mij een aanrader?
What do you think about Microfoon voor chat/Skype ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Had vroeger zo een, lastig moest je een knop indrukken om te spreken en ik had veel last van achtergrond geluiden door de micro. Headset vind ik lekkerder
Dat met een knop indrukken heeft niks met die mic te maken, maar met jou instellingen van het praat/chat programma dat je gebruikte. Toch zou ik die mic niet nemen, maar iets meer geld uitgeven voor een mooie logitech. Veel minder last van ruis en achtergrond geluiden.
Ik heb vroeger ook zo microfoon gehad! ik vond het echt een ... ding! Heel veel ruis(zoals robbert zegt) en je moest er echt heel dicht bij in praten anders pakte die het geluid niet! Je kan beter iets meer uit geven voor een wat beter kwaliteit!
:o ik vind een headset veel makkelijker. Geen microfoon op je bureau, je hoeft je microfoon niet vast te pakken, je kunt lekker muziek luisteren (als je een headset hebt met hoofdtelefoon), en je thuisgenoten hebben er geen last van.
Ik heb gewoon een headset hangen en doe ik gewoon niet op maar kan ik dan wel gebruiken als microfoon! Gewoon alleen de microfoon kabel van de headset aansluiten!
ik zou iig geen trust kopen de geluidskwaliteit is om te huilen. de microfoons van logitech zijn een stuk beter. maar daar betaal je rond de 25 euro voor.
maar je zou ook kunnen kijken naar een logitech webcam. die kosten ook rond de 25 euro en zit de zelfde microfoon in. maar dat is wat je zelf wil.
voor studio en opname gebruik zou ik iig geen pc microfoon gebruiken en gaan voor een iets professionelere microfoon
Het is voor bijvoorbeeld Skype of video bellen. De trust afbeelding had ik gewoon even gepakt, omdat ik even een voorbeeld van het soort microfoon moest hebben, eentje op een standaard.
Zijn er nog betere merken dan logitech? Ik vind het namelijk zeer belangrijk dat de microfoon van goede kwaliteit is.
Is er iemand die ervaringen heeft met deze microfoons?
De eerste werkt met een USB aansluiting en de tweede met een Microfoon line-in. Welke van de 2 is hier beter? Ik heb totaal geen ervaring op het gebied microfoons en pc.
Ik heb een headset van Sennheizer. Handig want je kan er nog rete goed muziek mee luisteren en je hebt je handen nog vrij en je kan praten. Ik heb hem aan geschaft voor het gamen. Maar ik praat nu ook gewoon als ik achter de pc zit.
In december, afgelopen kerst, heb ik link 1 gekregen.
De logitech usb desktop microfoon. Ontzettend relaxt vind ik hem. Hij heeft een aan/uit knopje, dit vind ik een groot voordel ten opzichte van de meeste headsets. Ik krijg hem regelmatig. En je hebt niet meer dat irriterende gevoel van een headset op je hoofd.
waarom niet gewoon een profesionele mic of zo met een verloopje. die kan je ok nog tijdens het dj en gebruiken
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community