Zoals jullie hier kunnen lezen kan ik de cdj200 niet gewoon worden. Daarom ga ik me een cdj1000 mk2/3 kopen. Vraagprijs is 370euro. Verzenden is mogelijk en ophalen ook, verzendingskosten bedragen 7,50 die voor de koper zijn. Handleiding is aanwezig, doos niet meer. 5 maanden oud en geen gebruikssporen. Hij is aangekocht bij recordcase.de. Foto's:
What do you think about [TK] CDJ200 ongeveer 5 maanden oud. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee idd, ik weet niet wat ik wil. En heb idd een geldboom staan. Ooit al hier geweest dan? Als je gewoon niet geintereseerd bent reageer dan toch niet. Trouwens als ik zeg dat het voor me sinterklaas, kerstmis en nieuwjaar en pasen is. En dat ik zelf nog eens bijleg. Heb ik dan een geldboom staan?
User edit by the-melody on 23-11-2006 @ 18:57:10 (97%)
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.