Poster: PatrickBeuken
Ik weet niet of je een gewone betaling kunt terugtrekken. Ik weet wel dat je geld dat dmv een automatische incasso is afgeschreven binnen een bepaalde tijd kunt terugeisen.
Poster: Nvie
Volgens mij niet. Ook als je geld naar een verkeerd bankrekening nummer overboekt ben je geheel afhankelijk van de moedwilligheid van de tegenpartij! Het is zo dat je bij automatische incasso het geld binnen 30 dagen terug kunt laten boeken (ook wel storneren genoemd...).
Poster: jer
weet iemand dit wel
Heb daar dus mijn nieuwe mengpaneel besteld woensdag 22-11-06 een week geleden! Maar vind dat ze daar eigenlijk een beetje raar/rommelig te werk gaan!?
Heb het idee dat ik misschien dalijk me geld kwijt ben! En geen mixer heb!?
Iemand ervaring met die zaak! of woon je in Den Haag en ken je die zaak misschien!? Hoor het graag!
Heb daar dus mijn nieuwe mengpaneel besteld woensdag 22-11-06 een week geleden! Maar vind dat ze daar eigenlijk een beetje raar/rommelig te werk gaan!?
Heb het idee dat ik misschien dalijk me geld kwijt ben! En geen mixer heb!?
Iemand ervaring met die zaak! of woon je in Den Haag en ken je die zaak misschien!? Hoor het graag!
We zitten nog steeds te wachten op de levering.
Bij ons is het zegmaar het zelfde probleem als dat de klant het nu heeft.
Het had al lang binnen moeten zijn en verstuurd kunnen worden maar na vele
telefoontjes en mailtje hebben we tot op heden niets binnen gekregen.
Maandag kan ik pas weer contact opnemen met onze leverancier waar de spullen
blijven.
Normaal krijgen we elke week een zending binnen maar nu hebben we al ruim 2
weken niets meer gekregen.
Ik zal proberen een goed antwoord te kunnen geven als ik weer contact heb
gehad met onze leverancier.
Met vriendelijke groet,
Michel Koskamp
Dit kreeg ik in een e-mail
Is dat waar ligt het dan aan pioneer
Kan het inderdaad niet terug vragen via de bank! Heb nou gezegd of me mengpaneel binnen een week of me geld! Dus dat is wachten!
Laat jullie het nog wel weten hoe het afloopt!
En anders word het een duur mengpaneel!
Iemand wel een adres waar ik de djm 909 anders kan kopen veilig:P pm me even a.u.b voor het geval dat!
BEDANKT voor de reacties
Poster: Klonic
Maar Pioneer heeft wel vaker leverings problemen, had ik dus ook met CDJ-800 MKII's. heb er 2 weken op gewacht en sommige winkels meldde dat ik er wel 2 maanden op moest wachten. Er waren ook wachtlijsten. Maar dat betekend wel dat er meer mensen zijn die dat een prima mixertje vinden; waas daar dus maar niet bang voor.
maar laat het idd ff weten wanneer het is gelukt of mislukt. Ik denk dat het wel goedkomt, ze zijn gewoon niet erg proffesioneel en ook niet een officiele dealer (zo blijkt) en dat komt de service natuurlijk niet ten goede.
Een bericht in de krant zegt dat deze Basic Beats ( Den-Haag )
Falliet is verklaard - de site is ook niet meer beschikbaar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.