Iemand ervaring met basic beats(Den Haag)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer    posted on 21-11-2006 09:18
Heb daar dus mijn nieuwe mengpaneel besteld woensdag 22-11-06 een week geleden! Maar vind dat ze daar eigenlijk een beetje raar/rommelig te werk gaan!?
Heb het idee dat ik misschien dalijk me geld kwijt ben! En geen mixer heb!?

Iemand ervaring met die zaak! of woon je in Den Haag en ken je die zaak misschien!? Hoor het graag!

What do you think about Iemand ervaring met basic beats(Den Haag) ??

Vote :   

Dj_Danny    posted on 21-11-2006 10:38
Ik vind dat ze een vrij donkere/duitstere website hebben, vooral om dat het deels engels en deels Nederlands is. De rommelige uitstraling is in veel/meer van dit soort bedrijven dat hoeft niet persee verontrustend te zijn.

Wat mij wel verontrust is dat jij dus al betaald heb, ik moet miij toch vergissen, maar is het niet gebruikelijk dat ze het bestelllen en zodra het binnen is dat je het kan komen halen en afrekenen.

Ze staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, dat zegt niet altijd wat, maar geeft een klein beetje meer zekerheid..
User edit by Dj_Danny on 21-11-2006 @ 10:43:20 (29%)
Klonic    posted on 21-11-2006 11:55
Je datum klopt niet!

Ik zou (mits ik niet een of andere milionair ben), nooit iets bij een vrij onbekende winkel vooruitbetalen. Ik zou het in ieder geval ophalen en daar op het moment dat het apparaat op de toonbank staat afrekenen.

Maar het komt vast wel goed! Check bij je bank trouwens of je het geld terug kan krijgen (ik heb wel is gehoord dat je betalingen binnen een maand kan laten terugboeken, maar dat weet ik niet zeker/precies).

Succes ermee!
lrfist    posted on 21-11-2006 12:29
euhm, aangetekende brief sturen als de termijn is verstreken

als je dan nog nix krijgt, dan stap je met je rekeninguittreksel dat weergeeft dat je hebt betaald naar de politie en laat je een pv opstellen. dan kan je toch al wat druk zetten.
Lead    posted on 21-11-2006 14:32
Dit is geen officiele dealer, en voorruit betalen bij zo'n gear shop lijkt me ook niet echt slim... voor je het weet ben je bedot.

Ik zou dus mijn geld terug halen of binnen enkele dagen je mixer eisen.
Let the BASS be louder
Jer    posted on 21-11-2006 20:30

Check bij je bank trouwens of je het geld terug kan krijgen (ik heb wel is gehoord dat je betalingen binnen een maand kan laten terugboeken, maar dat weet ik niet zeker/precies).

weet iemand dit wel

PatrickBeuken    posted on 21-11-2006 21:18
Ik weet niet of je een gewone betaling kunt terugtrekken. Ik weet wel dat je geld dat dmv een automatische incasso is afgeschreven binnen een bepaalde tijd kunt terugeisen.
Nvie    posted on 22-11-2006 07:24
Poster: PatrickBeuken
Ik weet niet of je een gewone betaling kunt terugtrekken. Ik weet wel dat je geld dat dmv een automatische incasso is afgeschreven binnen een bepaalde tijd kunt terugeisen.

Volgens mij niet. Ook als je geld naar een verkeerd bankrekening nummer overboekt ben je geheel afhankelijk van de moedwilligheid van de tegenpartij! Het is zo dat je bij automatische incasso het geld binnen 30 dagen terug kunt laten boeken (ook wel storneren genoemd...).
Mod edit by Nvie on 22-11-2006 07:37 (32%)
lrfist    posted on 22-11-2006 09:22
Poster: Nvie

Volgens mij niet. Ook als je geld naar een verkeerd bankrekening nummer overboekt ben je geheel afhankelijk van de moedwilligheid van de tegenpartij! Het is zo dat je bij automatische incasso het geld binnen 30 dagen terug kunt laten boeken (ook wel storneren genoemd...).

als je betaald hebt (ook op een verkeerd nummer hebt overgeschreven) en er staat geen dienst tegenover (wat hier duidelijk het geval zal zijn als hij nix levert) MOET hij het geld teruggeven + interesten bij wet vastgesteld.
Lead    posted on 22-11-2006 10:24
Poster: jer

weet iemand dit wel

Dit verschilt per bank, check dit voor de zekerheid bij jouw bank Winking my eye
Let the BASS be louder
Collin    posted on 22-11-2006 17:09
Heb daar dus mijn nieuwe mengpaneel besteld woensdag 22-11-06 een week geleden! Maar vind dat ze daar eigenlijk een beetje raar/rommelig te werk gaan!?

Iemand ervaring met die zaak! of woon je in Den Haag en ken je die zaak misschien!? Hoor het graag!

Hallo , ik heb ook problemen met deze zaak , ik heb wel eerder een DJM-600 besteld ging goed , ik heb cdj-800 mk2 besteld gaat niet goed , want heb hem na 2 weken nog niet , ze zeggen van alles maar gebeurt niets , ik heb nu mijn geld terug gevraagd en wacht daarop

User edit by Collin on 22-11-2006 @ 17:23:41 (16%)
Jer    posted on 22-11-2006 18:08
Kan het inderdaad niet terug vragen via de bank! Heb nou gezegd of me mengpaneel binnen een week of me geld! Dus dat is wachten!

Laat jullie het nog wel weten hoe het afloopt!
En anders word het een duur mengpaneel!
Iemand wel een adres waar ik de djm 909 anders kan kopen veilig:P pm me even a.u.b voor het geval dat!

BEDANKT voor de reacties

Jer    posted on 25-11-2006 09:23
We zitten nog steeds te wachten op de levering.
Bij ons is het zegmaar het zelfde probleem als dat de klant het nu heeft.
Het had al lang binnen moeten zijn en verstuurd kunnen worden maar na vele
telefoontjes en mailtje hebben we tot op heden niets binnen gekregen.
Maandag kan ik pas weer contact opnemen met onze leverancier waar de spullen
blijven.
Normaal krijgen we elke week een zending binnen maar nu hebben we al ruim 2
weken niets meer gekregen.

Ik zal proberen een goed antwoord te kunnen geven als ik weer contact heb
gehad met onze leverancier.

Met vriendelijke groet,
Michel Koskamp

Dit kreeg ik in een e-mail
Is dat waar ligt het dan aan pioneer
User edit by Jer on 25-11-2006 @ 09:23:41 (1%)
robbert    posted on 25-11-2006 10:07
Ja vertraging bij de importeur kan natuurlijk altijd!
PatrickBeuken    posted on 25-11-2006 12:57
Ze zeggen niet 'importeur' maar leverancier... Een leverancier is een zaak die stuff van de importeur koopt en verkoopt. Zoals Lead al zegt is dit geen officiële dealer. Ze krijgen de spullen dus niet rechtstreeks van Pioneer. (Als ik het verhaaltje goed begrijp.) Vraag gewoon wie hun leverancier is... als ze zo stom zijn om dat te zeggen kun je je gear wellicht direct bij die leverancier vandaan halen.
Day-One    posted on 25-11-2006 13:38

ik woon in Den Haag en heb daar een zaak waar ik al mijn spullen koopt en is nb een pioneer dealer Thumbs Up T&T (tach & Tally) ik zou zeggen even een kijkje nemen!

We zitten nog steeds te wachten op de levering.
Bij ons is het zegmaar het zelfde probleem als dat de klant het nu heeft.
Het had al lang binnen moeten zijn en verstuurd kunnen worden maar na vele
telefoontjes en mailtje hebben we tot op heden niets binnen gekregen.
Maandag kan ik pas weer contact opnemen met onze leverancier waar de spullen
blijven.
Normaal krijgen we elke week een zending binnen maar nu hebben we al ruim 2
weken niets meer gekregen.

Ik zal proberen een goed antwoord te kunnen geven als ik weer contact heb
gehad met onze leverancier.

Met vriendelijke groet,
Michel Koskamp

Dit kreeg ik in een e-mail
Is dat waar ligt het dan aan pioneer

nou...ik moest bij pioneer +/- 3 wkn wachten op mijn tweede MKIII (bijna een maandje) maar bij mengpalenen weet ik het niet zo..(mits een djm-800)

Kan het inderdaad niet terug vragen via de bank! Heb nou gezegd of me mengpaneel binnen een week of me geld! Dus dat is wachten!
Laat jullie het nog wel weten hoe het afloopt!
En anders word het een duur mengpaneel!
Iemand wel een adres waar ik de djm 909 anders kan kopen veilig:P pm me even a.u.b voor het geval dat!

BEDANKT voor de reacties

Als je dit via de bank heb gedaan kan je altijd weer terug vorderen! (na een bepaald periode) dit even bij je bank informeren..
User edit by Day-One on 25-11-2006 @ 13:52:38 (100%)
Klonic    posted on 25-11-2006 13:51
Maar Pioneer heeft wel vaker leverings problemen, had ik dus ook met CDJ-800 MKII's. heb er 2 weken op gewacht en sommige winkels meldde dat ik er wel 2 maanden op moest wachten. Er waren ook wachtlijsten. Maar dat betekend wel dat er meer mensen zijn die dat een prima mixertje vinden; waas daar dus maar niet bang voor.

maar laat het idd ff weten wanneer het is gelukt of mislukt. Ik denk dat het wel goedkomt, ze zijn gewoon niet erg proffesioneel en ook niet een officiele dealer (zo blijkt) en dat komt de service natuurlijk niet ten goede.
Day-One    posted on 25-11-2006 13:53
Poster: Klonic
Maar Pioneer heeft wel vaker leverings problemen, had ik dus ook met CDJ-800 MKII's. heb er 2 weken op gewacht en sommige winkels meldde dat ik er wel 2 maanden op moest wachten. Er waren ook wachtlijsten. Maar dat betekend wel dat er meer mensen zijn die dat een prima mixertje vinden; waas daar dus maar niet bang voor.

maar laat het idd ff weten wanneer het is gelukt of mislukt. Ik denk dat het wel goedkomt, ze zijn gewoon niet erg proffesioneel en ook niet een officiele dealer (zo blijkt) en dat komt de service natuurlijk niet ten goede.

Klopt..pioneer leverd eerst aan de official dealers dan de rest Thumbs Up, maar kan idd zijn dat ze wat later leveren dan normaal gezien de vraag/aanbod.
User edit by Day-One on 25-11-2006 @ 13:57:06 (13%)
Jer    posted on 27-11-2006 20:33
Vandaag hebben we het geld terug gestort.

Morgen krijg ik een telefoontje betreft de levering, ook dan kan ik je een antwoord geven wanneer de DJM 909 zal binnen komen.
Met vriendelijke groet,

Michel Koskamp
Deze e mail heb ik vandaag ontvangen nadat ik zaterdag naar het adress was toegeweest!
Jer    posted on 02-12-2006 15:21
ik heb het geld terugHappy, laughing

Jer-E    posted on 04-12-2006 13:21
ik weet dat der in r'dam ook een basic beats zit
daar heb k absoluut geen problemen mee alleen tja das een platenzaak en k weet ni precies of dat dezelfde is
Jer    posted on 04-12-2006 22:34
Volgens mij hebben die niks met elkaar te maken:PWinking my eye
Collin    posted on 29-04-2008 16:00

Een bericht in de krant zegt dat deze Basic Beats ( Den-Haag )

Falliet is verklaard - de site is ook niet meer beschikbaar

User edit by Collin on 29-04-2008 @ 16:00:44 (11%)
Renzis    posted on 29-04-2008 16:49
Btje achterhaald topic??

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

195 Users online: 71 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 35.881
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.852.427