djm 800 uitverkocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kristofpeeters    posted on 20-11-2006 22:50
heb eindelijk mijn mixer numark fx 5000 verkocht nu wil ik mijn droom mixertje gaan halen en is deze voorlopig niet leverbaar

weet nog ergens 1 demo model staan maar is dit te risceren?

dus nu zit ik voorlopig zonder mixer
dammmmmmm

het kan nog tot midde december duren vooral eer de djm 800 weer leverbaar is als er voorraad is bij pioneer

User edit by kristofpeeters on 20-11-2006 @ 23:00:28 (79%)
Mod edit by Lead on 21-11-2006 14:30 (2%)

What do you think about djm 800 uitverkocht ??

Vote :   

djjw    posted on 20-11-2006 23:06
Tja een demo model is altijd een risico, je kan een hele goede mixer kopen,
maar je kan ook pech hebben.
Is het bij een officiele pioneer dealer?
En hoelang krijg je garantie?

Half december is niet echt lang he, en een nieuwe brengt wat minder
risico met zich mee! Maar misschien is het prijs verschil tussen een nieuwe en het demo model de moeite waard om toch voor de demo tegaan,
ik mag tenminste aannemen dat er een duidelijk prijs verschil is!
User edit by djjw on 20-11-2006 @ 23:08:56 (65%)
kristofpeeters    posted on 20-11-2006 23:13
Er is niet echt een groot prijs verschil heb een mail gehad was 25 € verschil is de moeite niet eh het is bij een pioneer prodj + dealer dus 2 jaar garantie
misschien eens langstgaan en vragen voor meer korting jammer morgen is de winkel gesloten dus zal het voor woensdag zijn kan nietmeer wachten om de mixer thuis te hebben
djjw    posted on 20-11-2006 23:21
Nou 25 Euro korting voor een demo model is echt teweinig.
Als het een goede en populaire dealer is,  heb je dus best kans dat
er heel wat mee gespeeld is, want wat nieuw is, wil iedereen proberen.

Als ze er geen 100 a 150 euro van afdoen, zou ik lekker een nieuwe gaan kopen,
dat is dan zeker de moeite waard, want waarschijnlijk zullen er dan ook wel
mensen aan de faders hebben lopen voelen hoe ze glijden, en of ze toevallig
niet naar links of rechts kunnen buigen... 
Demo modellen worden nooit afgedekt, en heeft waarschijnlijk ook al een tijd
stof staan happen, tenzij ze je met zekerheid zeggen dat dat allemaal niet waar is
zou ik lekker op de nieuwe wachten.
Lead    posted on 21-11-2006 00:53
Is de uiteindelijke prijs niet belangrijker dan de korting die je denkt te krijgen ??

Afgeprijst van 2599,- voor 1799,- is wel veel korting maar niet zo'n goede actie Winking my eye

Maar denk ook eens aan : hoe wordt ik in de winkel behandeld en hou zouden ze me garantie verhelpen... Soms is betere service echter wel die extra euro's waard...

Een demo model, daar is niet veel mis mee... Die kan er nooit langer dan een paar maanden of weken staan. Je garantie gaat bij de dealer op het moment van verkoop.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 21-11-2006 00:54 (50%)
Jer    posted on 21-11-2006 08:39
Offtopic: lead heb een djm 909 besteld bij basic beats (den haag) is dit ook orginele pioneer dealer dus 2 jaar garantie? heb ik helemaal niet aan gedacht!

De djm 800/909 moeten bijna overal besteld wordenUnhappy
User edit by Jer on 21-11-2006 @ 09:22:31 (49%)
kristofpeeters    posted on 21-11-2006 11:06
op huhn site staat de verkoopprijs 1550€ nu mail ik hen voor een exacte prijs te weten krijg een mail terug dat ze enkel nog 1 demotoestel hebben en dat deze er slechts enkele weken staat prijs 1527€ das maar 23 € verschil he terwijl er in een andere winkel een nieuwe  zou binnekomen normùaal begin december voor 1525€

nu naar de service heb er nog nooit iets gekocht maar denk wel dat dit ok zit mede ook omdat ze pioneer pro dj + dealer zijn
Klonic    posted on 21-11-2006 11:49
Ik zou gewoon ff wachten! Dan heb je zekerheid.

Daarbij; als die winkel nu jou dat demomodel geeft, dan moeten ze t.z.t. toch weer een nieuw demomodel neerzetten; het is dus wel lochisch dat je zo weinig korting krijgt.

Check bax-shop anders ff, daar heb ik goede ervaring mee, is een officiele Pioneer Dealer, zit in Zeeland (NL) en geeft nu 5% korting op alles (kost je dan €1520). Toen ik mijn CDJ-800's kocht wilde ik dit eerst bij een winkel in Rotterdam (waar ik woon) doen, maar die hadde hem niet meer, net zoals "alle" andere winkels. Bax had hem binnen 2 dagen weer binnen!

Dus informeer daar effe.

(@ Admin; sorry voor het feit dat ik die winkel noem)
tairip    posted on 21-11-2006 12:42
Poster: jer
Offtopic: lead heb een djm 909 besteld bij basic beats (den haag) is dit ook orginele pioneer dealer dus 2 jaar garantie? heb ik helemaal niet aan gedacht!

De 800 hebben wij gewoon op voorraad net als de Mk3's!
Lead    posted on 21-11-2006 14:28
Nope, basic beats wordt NIET door Pioneer belevert, hoe en of ze garantie verlenen weet ik dus niet.

Bij de officiele dealer wordt transport van de dealer van/naar de reparatiedienst vergoed middels garantie. Hoe Basic Beats doet... geen idee Confused
Let the BASS be louder
tairip    posted on 21-11-2006 23:37
Om de dealers te lokaliseren heeft Pioneer dit handige hulpje in het leven geroepen, hij was al eens eerder te zien in een topic maar bij deze:

Pioneer dealer locator
Jer    posted on 22-11-2006 18:10
bedankt nooi gezien
kristofpeeters    posted on 22-11-2006 23:05
heb hem al gezien ale kende dit al maar heb al de dealers in de buurt afgebeld en geen enkele heeft hem nog alleen eentje waar ik vandaag langst geweest ben maar daar kost  hij aan demo prijs nog 1527 €
in ee andere winkel zou hij miss midde decermber binnekomen voor 1525 € geen demo dan nu is het twijfele wa ik ga doen :s
tairip    posted on 22-11-2006 23:14
Gewoon even wachten.... als je iets moois wil hebben moet je het er voor over hebben!
Jer    posted on 23-11-2006 07:50
Ik zou ook wachten! ze halen te weingig van de prijs af om ook maar te gaan twijfelen!
Ik zit nou ook al een week zonder mixerUnhappy en moet ook wachteUnhappy
Day-One    posted on 25-11-2006 14:07
Offtopic: lead heb een djm 909 besteld bij basic beats (den haag) is dit ook orginele pioneer dealer dus 2 jaar garantie? heb ik helemaal niet aan gedacht!

nou..hij komt in elk geval niet in het lijstje voor van pioneer als official dealer...zijn er maar twee in de haag! maar een DJM-909 moet leverbaar zijn naar mijn mening
Lead    posted on 25-11-2006 22:16
Poster: Lead
Nope, basic beats wordt NIET door Pioneer belevert, hoe en of ze garantie verlenen weet ik dus niet.

Dat zei ik al Winking my eye

DJM-909 is gewoon leverbaar bij iedere dealer. Hij staat alleen niet overal demo klaar denk ik.
Let the BASS be louder
kristofpeeters    posted on 27-11-2006 18:33
ben hem vandaag dan toch maar gaan halen. Kon niet wachten en ben nu wel blij da ik hem heb. Nu aleen alles uitzoeke hoe het werkt. Het is toch wel een verschil met de numark kortom een topmixer!

iemand tips misschien?

Alert : Graag ook hoofdletters en . gebruiken aub, dan snapt iedereen wat je bedoelt
Mod edit by Lead on 06-12-2006 23:27 (4%)
greup    posted on 27-11-2006 19:43
ja,  ik heb een tip.,
 Zou je misschien even op je interpunctie en zinsopbouw willen letten bij het posten op deze site. Er is soms bijna geen touw aan vast te knopen

kristofpeeters    posted on 27-11-2006 20:36
hihi
Ok, zal mijn best doen om erop te letten!
Weet er iemand hoe het zit om hem midi aan te sluiten op de pc?
ScottB    posted on 27-11-2006 21:15
Je zult een midi-interface moeten hebben. Dit gaat meestal via USB. Je moet ff op internet kijken wat je precies nodig hebt
Jer    posted on 28-11-2006 07:45

Dat zei ik al Winking my eye

DJM-909 is gewoon leverbaar bij iedere dealer. Hij staat alleen niet overal demo klaar denk ik.

feedback heeft hem nie op vooraad net als correct, new-line, stardj-toolsUnhappy
maar ff kijken waar ik hem haal wil wel 2 jaar garantie dan maar bestellen, ik heb geduld!:P
Jorrit    posted on 28-11-2006 11:01
feedback heeft hem nie op vooraad net als correct, new-line, stardj-tools

Dat een product niet op voorraad is wil niet zeggen dat hij niet leverbaar is (wat Lead dus duidelijk maakt).
tairip    posted on 28-11-2006 11:11

feedback heeft hem nie op vooraad net als correct, new-line, stardj-toolsUnhappy
maar ff kijken waar ik hem haal wil wel 2 jaar garantie dan maar bestellen, ik heb geduld!:P

Waar moet ie heen? Wil je hem vandaag hebben? Kom dan even naar Groningen, nieuw in doos voor dezelfde prijs als new-line e.d!

Zeg het maar!
Lead    posted on 28-11-2006 11:21
stardj-tools

Dit is GEEN OFFICIELE DEALER....!!!!!

Je moet de DJM gewoon ergens bestellen en je hebt hem met een week in huis als de winkel hem niet op voorraad heeft.  (zolang heeft Pioneer levertijd via de officiele kanalen)... Zo te zien ligt hij in Groningen tegen een goede prijs op de plank....

Als je blijft wachten tot je net in die winkel komt die er nog 1 een de vrije voorraad heeft kun je miischien lang wachten. Als je hem gewoon ergens besteld heb je hem in huis voor je er erg in hebt....

Neem een contact op met Tairip, die kan je zo helpen en hij werkt bij een officiele dealer.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 28-11-2006 11:22 (37%)
Jer    posted on 28-11-2006 18:07

Dit is GEEN OFFICIELE DEALER....!!!!!

Je moet de DJM gewoon ergens bestellen en je hebt hem met een week in huis als de winkel hem niet op voorraad heeft.  (zolang heeft Pioneer levertijd via de officiele kanalen)... Zo te zien ligt hij in Groningen tegen een goede prijs op de plank....

Als je blijft wachten tot je net in die winkel komt die er nog 1 een de vrije voorraad heeft kun je miischien lang wachten. Als je hem gewoon ergens besteld heb je hem in huis voor je er erg in hebt....

Neem een contact op met Tairip, die kan je zo helpen en hij werkt bij een officiele dealer.

I ga hem al bestellen bij new-line maar ff wachten tot me geld binnen is, had al gezien dat stardjtools geen officiele dealer is maar to0ch bedank.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

385 Users online: 44 Guests (341 Unknown)
Pages generated today : 43.876
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.695.888