Poster: jer
Offtopic: lead heb een djm 909 besteld bij basic beats (den haag) is dit ook orginele pioneer dealer dus 2 jaar garantie?heb ik helemaal niet aan gedacht!
De djm 800/909 moeten bijna overal besteld worden
Offtopic: lead heb een djm 909 besteld bij basic beats (den haag) is dit ook orginele pioneer dealer dus 2 jaar garantie?heb ik helemaal niet aan gedacht!
De djm 800/909 moeten bijna overal besteld worden
Poster: Lead
Nope, basic beats wordt NIET door Pioneer belevert, hoe en of ze garantie verlenen weet ik dus niet.
Dat zei ik al
DJM-909 is gewoon leverbaar bij iedere dealer. Hij staat alleen niet overal demo klaar denk ik.
feedback heeft hem nie op vooraad net als correct, new-line, stardj-tools
feedback heeft hem nie op vooraad net als correct, new-line, stardj-tools
maar ff kijken waar ik hem haal wil wel 2 jaar garantie dan maar bestellen, ik heb geduld!:P
stardj-tools
Dit is GEEN OFFICIELE DEALER....!!!!!
Je moet de DJM gewoon ergens bestellen en je hebt hem met een week in huis als de winkel hem niet op voorraad heeft. (zolang heeft Pioneer levertijd via de officiele kanalen)... Zo te zien ligt hij in Groningen tegen een goede prijs op de plank....
Als je blijft wachten tot je net in die winkel komt die er nog 1 een de vrije voorraad heeft kun je miischien lang wachten. Als je hem gewoon ergens besteld heb je hem in huis voor je er erg in hebt....
Neem een contact op met Tairip, die kan je zo helpen en hij werkt bij een officiele dealer.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.