Edirol UA-1EX
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 20-11-2006 15:47
De afbeelding “http://www.elderly.com/images/accessories/REC/UA1EX.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Edirol UA-1EX^
specs:

Up to 24-bit/96 kHz audio quality
ASIO 2.0 (Win/Mac), WDM (Win2000/XP), CoreAudio (Mac OS X) compatibility
Zero latency, direct monitoring
USB powered, AC adaptor not required
RCA pin (L/R) in & out
1/8" phone type S/PDIF optical in & out
1/8" headphone jack and independent volume control
Audio I/O signal indicators
Microphone input port for plug-in powered electret condenser type (stereo)
Input volume control
Sampling rate switch (32/44.1/48/96 kHz)
Supports both advanced and OS-standard drivers (Win/ Mac OS X), selected with ADVANCED DRIVER.

heejj..
ik krijg binnenkort een computer(de computer waar ik nu dit bericht op aan het typen ben en waar nog al mn producties op gemaakt zijn) op mijn eigen kamertje en daar wil ik mee gaan producen.

Klein probleempje, het geluid dat uit de analoge geluidsuitgang komt is ronduit
BAR. het kraakt en het piept en het doet van alle kanten.

Dus dacht ik, misschien is zo'n audio interface wel iets voor mij.
1ste vraag, kraakt deze idd niet?(ik verwacht van niet, het is door nl. usb(1.1))

volgende probleem is natuurlijk dat ik telkens kabeltjes moet verwisselen, booth/producen(computer). dat is dan bij deze ook opgelost(als ik deze interface zou aanschaffen).

en natuurlijk wil ik gewoon mijn setjes kunnen opnemen, dat is ook wel handig met dit ding. bijkomend voordeel is dat ik dus ook(via een jack-verloopje) de gitaar van mn broer kan opnemen:D.

dus, ik denk dat dit wel iets is voor mij.
ik moet mn moeder alleen nog overtuigen die 40 euro(van de 90) meebetaald(als cadeautje voor sinterklaas)

tnx alvast
User edit by Twizz on 20-11-2006 @ 15:55:04 (100%)

What do you think about Edirol UA-1EX ??

Vote :   

Klonic    posted on 21-11-2006 12:07
Het zou op je eigen geluidskaart ook niet moeten kraken en piepen. Ik geloof niet dat er ooit zulke slechte geluidskaarten gemaakt zijn. Hij is gewoon kapot of er is iets verkeerd ingesteld geloof ik.

Behreiner verkoopt ook zon ding geloof ik, vergelijk ze ff: Behringer UCA-202 U-CONTROL.

Roland is wel beter denk ik. Maar ik weet niet ZOVEEL van deze 2 geluidskaartjes.

Succes
Twizz    posted on 21-11-2006 20:03
tnx! die behringer wist ik nog niet van!

This is an old Topic

No new postings for 6.866 days.
 Post CommentThat would be 228.9 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

306 Users online: 194 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 120.845
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.467.623