The Reactable
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyrille    posted on 19-11-2006 21:12
Dit kwam ik zojuist tegen op internet.. echt bizar!
Het lijkt op een soort tafel waar je door middel van het plaatsen van bijbehorende objecten muziek kan produceren.
Al eerder door iemand gezien? Zou er toekomst in zitten voor producers of live-acts?

*hier een pagina met foto's en filmpjes

What do you think about The Reactable ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 19-11-2006 21:17
ziet er in iedergeval, best raar uit :P
Sandr    posted on 19-11-2006 22:53
ik vind het nogal een bizar iets. En om nou te zeggen dat hij/zij er iets moois van maakt.
Zou wel leuk zijn voor een live act, als je dat goed kan, heb je direct iets voor op het grote scherm
Play that funky music white boy....
Yorick    posted on 20-11-2006 09:08
ziet er gaar uit wil ik wel een keer uitproberen:D

en voor live-act vind ik het wel wat,,,
en wat Sandr zij over het projecteren op een groot scherm lijkt me dan ook vet idee, dan kan je mee kijken hoe hij het doet:D
Klonic    posted on 23-11-2006 15:10
Vet ding! Maar het ziet er niet echt professioneel uit. Doet me denken aan een soort opgeblazen Kaoss Pad

Edit: Oke, ik heb de filmpjes bekeken, het komt wel wat professioneler over, je kan er nog best wel wat mee doen! Het lijkt ook niet echt op Kaoss Pad. Wat zou zon ding kosten?
User edit by Klonic on 23-11-2006 @ 15:14:56 (100%)
Cyrille    posted on 23-11-2006 16:09
Ik denk dat zoiets asociaal veel geld zal kosten als het op de markt zou komen..
Wel een leuk idee om een basisset te maken en die 'blokjes' los te verkopen.

Poster: Klonic
Oke, ik heb de filmpjes bekeken, het komt wel wat professioneler over, je kan er nog best wel wat mee doen!

Volgens mee kan je hier echt oneindig mee proberen, klieren en 'produceren'. Lijkt me best leuk om eens te proberen.
Decom    posted on 23-11-2006 17:31
het blijft een voorgeprogameerd iets dus de mogelijkheden zijn beperkt. Ik zie het meer als speelgoed dan een handig hulpstuk.

Daarbij zul je zien dat werken met dat ding in de praktijk erg onhandig is.

Twizz    posted on 24-10-2010 13:59
UPDATE!!!

Check dit! Echt geniaal dat ze dit hebben weten te maken voor de Apple-reeks producten!

http://itunes.apple.com/nl/app/reactable-mobile/id381127666?mt=8
mentheman88    posted on 25-10-2010 21:00
Poster: Twizz
UPDATE!!!

Check dit! Echt geniaal dat ze dit hebben weten te maken voor de Apple-reeks producten!

http://itunes.apple.com/nl/app/reactable-mobile/id381127666?mt=8

Had ik inderdaad ook gezien. Heb je hem al geprobeerd? Ik zit te twijfelen, maar vind 8 euro voor een dergelijke app behoorlijk prijzig.
Twizz    posted on 25-10-2010 22:22
Poster: mentheman88

Had ik inderdaad ook gezien. Heb je hem al geprobeerd? Ik zit te twijfelen, maar vind 8 euro voor een dergelijke app behoorlijk prijzig.

Nou, deze app kan wel ns de druppel zijn die de emmer van 'i-want-an-ipad' kan doen overlopen...

Maw ik heb nog geen iPad (en btw ook geen iPhone of iPod Touch)

Maar ik zou het wel graag getest zien door iemand hier op t forum!
mentheman88    posted on 25-10-2010 23:17
Poster: Twizz

Nou, deze app kan wel ns de druppel zijn die de emmer van 'i-want-an-ipad' kan doen overlopen...

Maw ik heb nog geen iPad (en btw ook geen iPhone of iPod Touch)

Maar ik zou het wel graag getest zien door iemand hier op t forum!

Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben heb ik hem gekocht (voor mijn iphone). Ik ben op zich wel fan van dit soort speeltjes, zal deze week mijn bevindingen wel laten weten.
qntr0l    posted on 26-10-2010 01:55
Leuk ding, alleen is de prijs minder leuk haha!
Twizz    posted on 06-11-2010 20:17
Poster: mentheman88

Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben heb ik hem gekocht (voor mijn iphone). Ik ben op zich wel fan van dit soort speeltjes, zal deze week mijn bevindingen wel laten weten.

En??

This is an old Topic

No new postings for 5.410 days.
 Post CommentThat would be 180.3 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 132 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 94.714
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.891.751