Stop Motion
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChiellianvanWhod    posted on 19-11-2006 18:38
Iedereen kent wel die filmpjes zoals dit: http://www.flabber.nl/contest/dl.php?entry_id=1316&type=movieframe

of dit: http://www.zappinternet.com/?video=fodCyoDmiV

Dit vind ik egt vet gemaakt.
Nu wil ik wel eens weten met welk programma dit gemaakt kan worden!?
met Ableton Live 6 kan je al wel heel handig loopjes maken, time stretchen met je filmpjes ma kan je het niet opslaan volgens mij.
Dus ik zou hier graag wat meer over willen weten!
Alvast bedankt.

What do you think about Stop Motion ??

Vote :   

HouseArrest    posted on 19-11-2006 19:25
Het spijt me dat ik niet weet met welk programma dit gemaakt is maar het viel me op bij het eerste filmpje dat je soms 2 verschillende elementen ziet! Tonara Banana en Ortofon Pro.
ChiellianvanWhod    posted on 19-11-2006 23:10
Poster: Atomix
Het spijt me dat ik niet weet met welk programma dit gemaakt is maar het viel me op bij het eerste filmpje dat je soms 2 verschillende elementen ziet! Tonara Banana en Ortofon Pro.
  Ja inderdaad valt me ook al op misgien dat er onder het maken van het filmpje of bij het maken van de shots een naald is vergaanWinking my eye
HouseArrest    posted on 20-11-2006 17:47
Haha ja kan ik me ook goed voorstellen :P
Ferre    posted on 20-11-2006 18:24
zon filmpjes worden gemaakt met videobewerkingsprogrammas als ik me niet vergis. Avid, Premiere, Final Cut... en gewoon bijna frame per frame of verschillende frames snel achter elkaar monteren en dan zou je zoiets bekomen denk ik, en het geluid zal gewoon aan de beelden vasthangen en samen mee gemonteerd worde
ChiellianvanWhod    posted on 22-11-2006 12:46
Bedankt voor het noemen van deze programma's zal proberen ze ergens vandaan te toveren.

This is an old Topic

No new postings for 6.883 days.
 Post CommentThat would be 229.4 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

394 Users online: 46 Guests (348 Unknown)
Pages generated today : 43.968
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.695.980