Probeer een nummer te kopen op dance-tunes.com. Ik heb geen credit card en wil dus via sms betalen. Dat kan volgens de Help-sectie. Maar verklaar me blind of voor gek, maar ik kan echt geen "sms-button" vinden zoals die onder "Help" wordt omschreven. Of kun je maar een beperkt aantal producten met sms kopen?
Zijn er mensen die hier vaker wat kopen en weten hoe je en wat je per sms kunt betalen?
(Wil natuurlijk best de helpdesk mailen, maar ik denk niet dat die op zaterdagavond of zondag gaan antwoorden en heb het vrij snel nodig, vandaar dat ik het hier vraag)
What do you think about Dance-tunes en met sms betalen ??
Volgens mij is dat inderdaad afgeschaft.. het was natuurlijk ook vrij prijzig voor ons (de consument). Een andere optie (mits je mijn.postbank.nl hebt, of iets vergelijkbaars van een andere bank) is betalen via Ideal. Is super handig en werkt direct, dat doe ik namelijk al een tijdje!
Succes!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.