Carl Cox (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 04-09-2004 22:56

source: www.residentadvisor.net   
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by Chesoner on 18-05-2005 18:47 (45%)
[MOD Edit] test

What do you think about Carl Cox ??

Vote :   

Tekhead    posted on 28-10-2005 03:12
Tjonge toch, Carl Cox is idd een topper, hij kan alles stylen spelen op gelijk welk gear, van gelijk welk merk; Meer nog, hij mixt life, en hij is een toffe, respectvolle dj-producer en collega, die niet afgeeft op andere dj's !!!
Wat die sponsering betreft ; hij heeft in samenwerking met numark een naald en cell uitgebracht, en hij doet ook wat promo voor vestax, waar hij uiteraard betaald voor wordt, maar heeft met geen van beide een exclusiviteitscontract, hij gebruikt wat voorhande is.
Dave Clark heeft z'n eigen Technics bij, en hij wordt niet betaald door technics om daar mee te spelen. Dave is ook op en top pro, en laat nooit iets aan het toeval over.

Ze zijn waarschijnlijk minder betaald per set dan Tiesto, maar ze gaan al veel langer mee, en ze blijven meegaan, ze zijn niet gemaakt door de media of door Cor Fijneman !

By the way, het zijn Vestax 200
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
the-melody    posted on 08-01-2006 19:09
@ Tekhead

spelen de meeste DJ's niet Live, ja toch?
User edit by the-melody on 08-01-2006 @ 19:10:07 (23%)
M-Plex    posted on 08-01-2006 20:16
Nou.....

Kijk naar Tiesto! (Ja alweer Tiesto die wordt afgekraakt ja)
Op de TV zag ik eens, dat je muziek hoorde spelen, maar allebij z'n naalden al aan het einde van de plaat waren! en ineens moffelt hij een cd-tje weg onder de tafel!

Beetje vaag! Ieder z'n keuze, maar niet voor mij!

Dus het verschil tussen Live en Live verschilt nog wel!
Steev    posted on 08-01-2006 20:41
Idd, toen bij zijn optreden bij de Zwanenbrug, stond hij een beetje te springen toen de muziek overliep en er naar een ander nummer overging :s

een beetje overacting?
the-melody    posted on 09-01-2006 12:50
Jah bij de scouts(ja alweer) sta ik soms ook te springen als er totaal geen bass is, waarom?? Nou omdat ik naar en nummertje aan het luisteren ben door mijn hoodtelefoon waar bass in zit, waarom? Omdat ik dat liedje dan ga laten overlopen als DJ ben je vrij nietConfused??
User edit by the-melody on 09-01-2006 @ 12:51:07 (1%)
Illusion    posted on 09-01-2006 15:53
@ M-Plex & Dj_SteeV,

K'heb inderdaad ook wel zulke dingen gezien en ik heb van vele gehoord dat hij op sommige optredens ook niet super draaide.

Tiësto heeft mooie nummers, maar zou hij ze ook allemaal zelf producen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
the-melody    posted on 10-01-2006 17:13
Hij wordt ook geholpen zoals bv: forever today dat is door paul oekenfield gecomponeerd
djmamo    posted on 10-01-2006 17:18
tiesto heeft een hele grote studio en daar werken zeker 2 mensen voor hem die alleen maar nummers voor hem maken, kan het weten want 1 ervan werkt in dezefde discotheek als ik (soms dan)... denk dat elke grote dj wel een paar mannetjes heeft voor te componeren omdat ze ook overal moeten draaien en dan hebben ze geen tijd meer om zelf muziek te maken.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 10-01-2006 17:20
en vaak is het ook zo dat er (als het op de tv is) er nooit echt wordt gedraaid/ gezongen....

neem een willekeurig programma waar een artiest komt zingen... als het voor tv is is het altijd playback.. omdat toch niemand dat hoord als hij wel echt zingt. (ben ook cameraman dus kan het weten)
www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 10-01-2006 20:14
wie weet zingt hij wel zo vals als een kat
Illusion    posted on 10-01-2006 20:22
Moet je Dj Jean Hebben, laat ook een heleboel producen door Dj Jose, volgens mij, of was het G-Spot.... k'weet niet meer, maar die produced echt niet alles zelf. Ook beetje nep
Mika    posted on 10-01-2006 20:29
Poster: Djillusion
Moet je Dj Jean Hebben, laat ook een heleboel producen door Dj Jose, volgens mij, of was het G-Spot.... k'weet niet meer, maar die produced echt niet alles zelf. Ook beetje nep

Hoezo beetje nep? Die mensen hebben gewoonweg geen tijd om ook nog eens te produceren. Blijkbaar vinden ze ergens op loctie een plaatje draaien leuker dan een paar dagen in de studio, en ik kan ze geen ongelijk geven.
En waarom dan toch zijn naam op die plaatjes staat? Pure commerciele beslissing, het verkoopt nou eenmaal beter. Ik zou het ook niet erg vinden, geld verdienen aan een mooie plaat met mijn naam erop, geproduceerd door iemand anders...
Collin    posted on 10-01-2006 21:13
Poster: djliberty
Hij wordt ook geholpen zoals bv: forever today dat is door paul oekenfield gecomponeerd

Geert Huinink  goeie vriend van Tiesto
Illusion    posted on 11-01-2006 11:59
ik zou het niet leuk vinden om geld aan een plaatje te verdienen dat een ander heeft geproduced.
djmamo    posted on 11-01-2006 12:07
je moet het ook zo zien...

diegene die de plaat maakt heeft geen naam opgebouwd als dj... tiesto vraagt aan hem om een plaat te maken... deze doet dat en wordt later beoordeeld of het een goede plaat is...

zo ja dan wordt deze in productie genomen en verdienen ze er allebij erg veel aan, inplaats van dat de "onbekende"iets produceert maar niets verkoopt omdat het niet bekend is...

en reken er maar op dat deze jongens ook erg veel betaald krijgen

www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 11-01-2006 14:51
ja en je naam staat er ok bij op de vinyl, daar staat altijd wie het nummer heeft geschreven en diene andere tralala:p

This is an old Topic

No new postings for 7.061 days.
 Post CommentThat would be 235.4 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

111 Users online: 11 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 7.889
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.680.841