Insomnia - Faithless.. maar welke mix!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sniekers    posted on 18-11-2006 13:36
Ik ben op zoek naar de naam van de remix van Insomnia, in welke midden in de plaat opeens klokken de deun van de BigBen luiden. Vette mix, peak-time materiaal, en te beluisteren rond de 59 minuten mark in de Tom Novy Sensation Polen podcast van Dance-tunes.com
Help!

What do you think about Insomnia - Faithless.. maar welke mix! ??

Vote :   

IbiziX    posted on 18-11-2006 14:48
welk genre?
heb je een sample?
RenéKuppens    posted on 18-11-2006 15:14
Poster: sniekers
Ik ben op zoek naar de naam van de remix van Insomnia, in welke midden in de plaat opeens klokken de deun van de BigBen luiden. Vette mix, peak-time materiaal, en te beluisteren rond de 59 minuten mark in de Tom Novy Sensation Polen podcast van Dance-tunes.com
Help!

ik heb er eentje met klokken alleen weet ik niet of het de deun van de bigben is maar hij heet zo

Faithless - insomnia (milk inc. & sylver & lasgo tmf award remix)

Maar ik weet het niet zeker......
User edit by RenéKuppens on 18-11-2006 @ 15:16:22 (8%)
Ferre    posted on 18-11-2006 15:26
rk die remix dat jij bedoeld is het zeker en vast niet.... dat is een illegaal gedownload nummer en is nooit verschenen officieel als ik mij niet vergis.

Ik ken de remix niet die je bedoeld sniekers, maar in de originele komen die klokken ook in voor, maar deze is iets softer
RenéKuppens    posted on 18-11-2006 15:29
Poster: Ferre
rk die remix dat jij bedoeld is het zeker en vast niet.... dat is een illegaal gedownload nummer en is nooit verschenen officieel als ik mij niet vergis.

ja klopt

ik denk er nou trouwens pas bijna dat die dan niet in een set kan zitten:P

bedankt

sniekers    posted on 18-11-2006 17:25
het genre... da's een goeie. Hij is vrij stevig en opgepimped.  Als je de podcast download, krijg je een goed idee. Wie helpt!
DJKIWI    posted on 18-11-2006 17:44
Ik denk dat jij de "monstermix" bedoeld, officieel uitgebracht op een remix cd-single van faithless met hierop 6 verschillende versies van insomnia.

This is an old Topic

No new postings for 6.887 days.
 Post CommentThat would be 229.6 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 41 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 47.775
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.699.787