Playlist Techno djs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bartjens    posted on 17-11-2006 12:23
Wie heeft er voor mij playlisten van techno dj's van de afgelopen tijd? Ben opzoek naar techno, heel veel techno.  Liefst ook een beetje schrans enzo.
Alvast bedankt.

Bartjens
www.djbrowbeat.com

What do you think about Playlist Techno djs ??

Vote :   

MauriceForge    posted on 17-11-2006 12:58
en waarom heb je daarvoor playlists van andere dj's nodig? je kan zelf toch luisteren op internet of in de platenzaak en bepalen wat goed is of niet?
Bartjens    posted on 17-11-2006 14:26
Da's waar, maar ik heb geen idee waar te beginnen, zit helemaal niet in de techno en aan de hand van die playlisten wil ik een beetje aan namen komen waar je zelf niet zo 123 op zou komen. Tracks van o.a. Jeff mills, Adam Beyer en Chris Liebing ken ik wel maar ik wil juist die wat minder bekende nummers en die staan naar mijn idee in playlisten van de (wat bekendere) techno dj's.
www.djbrowbeat.com
MauriceForge    posted on 17-11-2006 16:53
nou hier een paar luistertips waar je lekker plaatjes kunt luisteren die ook in hun playlists zijn terug te vinden : www.decks.de - www.juno.co.uk - www.4djsonly.com enz......
MauriceForge    posted on 17-11-2006 16:58
en anders moet je zoeken op label een daarvan dan luisteren : minus - reposal - drumcode - sway - einmaleins - clr - ingoma - trapez - kne deep - bpitch control - music man - zenit - ante zenit - kombination research - plus 8 - underline - audio assault - cannibal society - nerven - traum - novamute - apnea - cmyk- primate - rotation - corachi - patterns en zo zijn er nog vele, maar denk je dat je hier wel ff mee bezig bent...
Bartjens    posted on 17-11-2006 18:10
Dank
www.djbrowbeat.com

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

262 Users online: 27 Guests (235 Unknown)
Pages generated today : 38.624
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.690.636