Poster: ccc
Van de ene kant denk ik; handig zo'n uitleg en om zo te voorkomen dat mensen je gegevens stelen. Van de andere kant denk ik dit brengt verkeerde mensen wel weer op ideëen.
Poster: Blast
...waarvoor je moet oppassen maar dit kan idd mensen op verkeerde ideeën brengen.
Ik denk niet dat iemand van dit forum zoiets wil gaan doen...
Poster: robbert
De camara's van de bank zelf moeten de gene die zoiets plaatst toch gewoon opnemen? Dan moet zo iemand toch ook makkelijk te vinden zijn?
Poster: ccc
Van de ene kant denk ik; handig zo'n uitleg en om zo te voorkomen dat mensen je gegevens stelen. Van de andere kant denk ik dit brengt verkeerde mensen wel weer op ideëen.
Poster: Wout-r
Dit lijkt mij wel ja... Waarom hangen die camera's er dan? Als men ze toch niet gebruikt...
Poster: Laidback
als er wel wat is gebeurt.. dan kijken ze naar de opnamen
als iemand bijv met Nvie's Bulldozer de muur eruit rijd en de hele automaat mee neemd achterin de bak van de Unimog..
dan gebruiken ze de opgenomen Video feed om te kijken wie het is geweest.
Poster: Wout-r
Ja zover was ik ook wel,, maar ik bedoel,, het valt toch op als er in een keer een bakje met folders hangt?! Dan kunnen ze dat toch terug gaan kijken en dan zien wie het heeft gedaan...
Poster: Dj-RK
zo'n bakje kun je makkelijk hangen zonder dat er iemand kijkt.... je bent als je langs de automaat staat niet in beeld....(meschien net je arm)
Poster: Laidback
er zijn in nederland wel een ruime 800.000 van die automaten..
dat zou betekenen dat ze ook dik het zelde aantal aan mensen moeten inhuren om dag en nacht die Feeds te gaan bekijken..
(wat zou dat een K*T baan zijn zech :P)
Poster: Dj_T.im
slim bedacht
Poster: U-Vinyl
Gewoon net als vroeger, je geld ik een oude sok, onder je matras bewaren!