Poster: ccc
Hmmm. Zo'n mono jack is toch hetzelfde als een plugje van een headset van een willekeurige mp3 speler. Is dat niet wat fragiel.
Hmmm. Zo'n mono jack is toch hetzelfde als een plugje van een headset van een willekeurige mp3 speler. Is dat niet wat fragiel.
Ik heb even gezocht hoe ik die op mijn versterker/mixer kan aansluiten en mij lijkt gewoon dat ik deze kan aansluiten met een "2 mono jack to 2 RCA connector" kabel?
@ScottB: Hoe zit dat met dat pedaal. Deze heeft namelijk een In en een Out, hoe sluit ik deze dan op de synthesizer aan? Aangezien deze maar een sustain aansluiting heeft.
Poster: BillyArd
sustain is niet aan/uit
Sustain is een van de waarden van de ADSR schaal
A(attack) =aanvangssnelheid van het geluid(drum heeft een snelle attack, synth pads vaak een langzame attack)
D(Decay)=Hoe lang heeft het geluid nodig om van de hoogste attack peak naar het sustain level te komen.
S(sustain)=Hoe lang blijft de sustain voordat de relaease intreed
R(release)=Hoe lang heeft het geluid nodig om uit te sterven(die mooie zwevende synths die heel langzaam uitsterven hebben dus een hele lange release)
Op een synth zijn deze waarden allen variabel
Oke ik denk dat ik ff wat meer info moet gaan zoeken over deze begrippen.
Een aantal dagen geleden kwam ik dit apparaartje tegen Klik.
Nu vraag ik mij af. Hoe wordt dit dan aangesloten op een synthesizer.
Deze heeft ook een 6.3mm mono jack plug staat in de handleiding.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.