Asi, ahi...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickBeuken    posted on 12-11-2006 18:20
Hey mensen, op vakantie werd er altijd een beetje kinderlijk nummertje gedraait waarin er werd gezegd... Asi, asi! en ff later... Ahi, ahi! Meer kan ik mij al niet meer herinneren ervan. Maar als ik dat nummertje hoor denk ik weer aan die o zo goede zomervakantie... Duss... wie kan mij vertellen welk nummer dit is? (apres ski, zomer achtig...)

What do you think about Asi, ahi... ??

Vote :   

Laidback    posted on 12-11-2006 19:35
Flair - Asi ?
Yorick    posted on 12-11-2006 19:41
werd er NL talig in gezongen? want dat weet ik misch welk nummer het is.
PatrickBeuken    posted on 12-11-2006 20:34
Nope, niet Nederlandstalig...
PatrickBeuken    posted on 12-11-2006 20:45
Poster: Laidback
Flair - Asi ?

Nee... Misschien hebben die het wel afgeleid van dat nummer wat ik bedoel. Con Los Manos van Flair lijkt er een beetje op (vanaf 00:37.5)

Jammer dat ik er geen opname van heb gemaakt. Normaal neem ik een nummer dat ik ook wil hebben met mijn telefoon op...

Die van het animatieteam van het hotel riepen zo 'All the boys...' en dan hoorde je zo'n mannenstem(men) 'Asi, asi!' en ff later... riepen ze 'All the girls...' en dan hoorde je zo'n hogere stemmetjes 'Ahi, ahi!'
Laidback    posted on 13-11-2006 01:37
Poster: PatrickBeuken

Nee... Misschien hebben die het wel afgeleid van dat nummer wat ik bedoel. Con Los Manos van Flair lijkt er een beetje op (vanaf 00:37.)

wat een lekker nummer is dat toch he.. haha
lrfist    posted on 13-11-2006 10:53
bagger... als ik dan toch echt naar bagger moet luisteren geef me dan maar boten anna :P
PatrickBeuken    posted on 22-11-2006 21:14
Mensen... eindelijk weet ik welk nummer het is :D Mueve la colita! Erg leuk nummer... vooral de herinneringen hieraan Happy, laughing (ookal is het een kinderachtig nummer).

EDIT: ik kwam er trouwens achter via een site met reviews van hotels etc... Daar postte een meid de nummers van het animatieteam van ons hotel Happy, laughing Thnx to her!

EDIT2: hier het refrein van dat nummer...

A dónde le gusta a las mujeres? ahí, ahí
Y cómo es que le hacen los hombres? así, así
A dónde le gusta a las mujeres? ahí, ahí
Y cómo es que le hacen los hombres? así, así

EDIT3: Ik vind het echt wel chill dat ik het nummer heb weten te vinden... Ik kan me er echt aan ergeren wanneer ik een nummer wil hebben, maar niet weet hoe het heet of het nergens kan vinden...
User edit by PatrickBeuken on 22-11-2006 @ 21:20:45 (100%)
djmamo    posted on 22-11-2006 21:37
je hebt er ook een nederlands talig nummer van: fiesta dj jarnoo met: doe de colita
www.moonentertainment.nl
PatrickBeuken    posted on 22-11-2006 21:39
Thnx... die es ff opzoeken.

Het origineel is iig van Balli Di Gruppo. Ik kwam net ook een versie van de Soca Boys tegen... Iig wel lekker zomers Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

267 Users online: 48 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 39.644
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.656