Vraagje: Email adres wijzigen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 12-11-2006 14:35
Ik wilde zojuist mijn email adres wijzigen omdat ik een nieuw email adres wijzig en de kans bestaat dat mijn oude binnenkort vervalt.
Nu zie ik dat dit niet mogelijk is bij My Profile.
Bestaat er wel een mogelijkheid dat mijn emailadres gewijzigd wordt?

What do you think about Vraagje: Email adres wijzigen ??

Vote :   

Yorick    posted on 12-11-2006 14:41
Dat zou je dan even aan Wim Of Lead moeten doorgeven..

Lead    posted on 12-11-2006 14:47
Stuur vanaf je nieuwe email adres even een mailtje met het verzoek, onder vermelding van je loginnaam via het contact formulier of naar info@DJR...
Let the BASS be louder
ccc    posted on 12-11-2006 15:17
Gedaan.

Alvast bedankt voor de moeite.
Laidback    posted on 12-11-2006 16:40
vraagje.. is het voor de Gold members nog steeds mogelijk om een @djresource.eu mail adres te krijgen ?

ik ben namelijk nog opzoek naar een nieuw e-mail adres voor mijn Inkomende E-mails.. en 1 die niets met hotmail te maken heb.. (krijg alleen maar spam en al die zut).. ik heb een Gmail account maar die gebruik ik toch meer voor andere dingen..
dus als dat zou kunnen.. en ik die aan mijn Outlook zou kunnen linken.. zou echt tof zijn! Happy, laughing

ceesietopc    posted on 04-02-2007 12:23
Ik heb alweer een tijdje geleden via het contact formulier gevraagd om een email change, maar er is niets gebeurd. Daarom nog ff hierlangs.

Oud: ceestrouwborst[eenapenstaartje]zeelandnet[eenpunt]nl
nieuw: ceesietopc[nogeenapenstaatje]gmail[dot]com
W.i.M    posted on 04-02-2007 13:45
Poster: ceesietopc
Ik heb alweer een tijdje geleden via het contact formulier gevraagd om een email change, maar er is niets gebeurd. Daarom nog ff hierlangs.

Oud: ceestrouwborst[eenapenstaartje]zeelandnet[eenpunt]nl
nieuw: ceesietopc[nogeenapenstaatje]gmail[dot]com

Stuur even een mailtje met deze tekst vanaf je nieuwe email adres en ik zal zorgen dat het wordt gewijzigd.

Stuur dit mailtje naar info@djresource.eu
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

366 Users online: 215 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 75.711
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.748