ik zoek dj gear (cd spelers) voor een prijs van 700 a 800 euro. het liefst heb ik een zo compleet mogelijke set.
What do you think about [GZ] geinige dj gear ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik ben opzoek naar enkele cd-spelers, ben van plan er voor thuis mee te draaien, en misschien dat ik ze af en toe is mee neem voor een feestje ergens..
voor die cdj 200 lijken me wel wat, dus heb hier en daar al wat rond gekeken of er niet ergens een paar 2e hands te koop stonden, maar heb nog niet echt wat gevonden. Nieuwe kan ik denk ik niet krijgen met mijn budget, en die 800's al helemaal niet.
Als 700/800 Euro je totale budget is, zou ik je twee Denon DNS1000 aanraden. Uitstekende spelers, te verkiezen qua mogelijkhedn boven Pio's cdj100/200. (Hoewel ik de laaste 4 jaar vele malen in mijn 28-jarige dj bestaan tot volle tevredenheid met cdj800's heb gedraaid, zijn de DNS100s zelfs daarvoor geduchte concurrenten. Derhalve draai ik sinds begin dit jaar thuis en uit probleemloos met m'n eigen DNS1000s.)
Nou jah de cdj 200 kan ik je in ieder geval aanraden. Probeer eens te kijken of je ze anders ergerns anders 2e hands te koop zijn.
Voor 700, 800 euro is kun je natuurlijk niet verwachten dat je het allerbeste kunt krijgen. Pioneer cdj 200 zou k je aanraden, of de hiervoor genoemde Denons.
marktplaats is wel het een het ander te vinden, echter het probleem dat ik meestal heb is dat, als ik en bod doe, je er vervolgens toch niks van terug hoor..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community