Ik ben van plan om mijn huidige set (2x CDJ-800 MK2 op DJM-400) wil ik upgraden naar naar een DJM-800. Ik twijfel alleen nog over de aanschaf van een EFX-1000 of een EFX-500. Ik kom er niet achter of ik met de DJM-800 optimaal gebruik kan maken van de EFX-1000... Wie heeft de verlossende woorden?
What do you think about DJM-800 en EFX-1000 of EFX-500 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat je in zo'n geval beter kunt kijken naar een laptop met ableton ofzo erop, dan kun je veel creatiever met die DJM 800 omspringen en heeft in mijn ogen een veel grotere toegevoegde waarde, want effecten + effecten blijven nog steeds effecten, alleen wat meer
Ik denk dat als je een DJM-800 hebt, je geen EFX meer nodig hebt. Als je er toch een koopt kun je deze, zoals op alle pioneer mixer, met de Send/Return aansluiten. Dat je geen digitale connectie hebt doet weinig af aan de EFX.
Iedereen heel erg bedankt voor de info. Ik zal eerst de DJM-800 aanschaffen en kijken hoeveer ik kom met de aanwezige effecten. Kan altijd later nog verder kijken.
zeker! ik wacht nog steeds om me djm909, besteld maar nog niet binnen
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.