Armin vs Herman Brood - Saturday Night
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 10-11-2006 18:26
Goedenavond Muziekliefhebbers,

Armin vs Herman Brood - Saturday Night. Hij is al even uit maar ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening over deze remix die armin van buuren gemaakt heeft. Wat vind je van de track?
Wat vind je ervan dat hij track remixt van Herman Brood?
Zou je hem kopen op Vinyl/mp3?
Ook heb ik een poll toegevoegd.
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Armin vs Herman Brood - Saturday Night ??

Vote :   
the-melody    posted on 10-11-2006 18:28
Ik heb hem al op vinyl en vind het best een leuk nummer als je er nog een accapella overgooit. Anders is hij net iets te leeg.
Twello    posted on 10-11-2006 18:38
ik ben een dikke fan van armin van buuren maar toch vind ik dit liedje vrij matig... ik ben van mening dat je trance en rock&roll (?) niet met elkaar moet mixen..
sjefkuh    posted on 10-11-2006 22:18
ik heb het liedje op mp3 en ik vind hem ook niet geweldig. wel goed, maar zéker niet zijn beste.
btw. zijn nieuwe album 10 years armin van buuren is wel héél goed
RenéKuppens    posted on 11-11-2006 09:35
ik heb hem op MP3 vind het een matig nummer tegen over wat hij normaal maakt maar komt meschien ook door de 2 stijlen ik vind het zeker wel een nummer om te draaien maar dan wel vroeg in de avond:D
Lukaz    posted on 11-11-2006 16:07
Poster: Twello
ik ben van mening dat je trance en rock&roll (?) niet met elkaar moet mixen..

Ik vind het een vet nummer!
en met de bovenstaande mening ben ik het ook niet eensHappy, laughing gewoon alles mixen!  doe ik thuis ook: *willikeurige Techno Track vs. Micheal Jackson Billy Jean
hoe extremer hoe beter, tenzij het echt niks is natuurlijk, wat je van Armin van Buuren niet kan zeggenHappy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.894 days.
 Post CommentThat would be 229.8 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 39 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 39.404
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.416