Ik heb sinds de zomer een cdj 800 mk2 nooit problemen mee gehad todat ik met mijn neef op school moesten draaien. Eerst deed hij het prima maar opeens toen ik de cd erin deed zei die 00.00.00 00 ik heb het een paar keer geprobeert maar hij bleef dit doen toen zette ik de cdj op een andere groep en toen deed hij het soms soms niet heeft iemand dit eerder meegemaakt en zo ja is dat te verhelpen NIekh
What do you think about Probleem cdj 800 mk2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
nou philips lijkt me goed genoeg. ik zelf brand ze ook met nero smartstart op 48x ofzo. gewoon het snelste met cd's van de hema :P doen het perfect op mijn cdj 800 mk2. niks op aan te merken :D.. ook mp3 folders opzetten gaat easy en snel. makkelijk als dell (ofzoiets)
is dat niet een zwevende 0? tenminste dat heb ik ergens hier gehoord bij iemand die hetzelfde probleem had. welke versie heb je overigens? ik heb versie 1.90
User edit by MoXeGy on 27-10-2007 @ 18:16:32 (48%)
Poster: Didier82 Yep, nieuw gekocht. Zal dus wel standaard op nieuwe cdspelers zitten.
ik heb sinds een paar maanden 2 cdj800mk2's en zit inderdaad standaard versie 1.90 erin (1 ervan teminste , de andere zit nog gewoon 1,80 in)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.540 days. Post CommentThat would be 218 months or a whopping 17.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...