Welk programma is dit
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leon    posted on 09-11-2006 22:55
Dag mensen,
Ik was laatst de docu aan het kijken op de dvd van Defqon.1 waarbij ook DJ Zany gevolgd werd in zijn studio. Nu zag ik ook nog dat hij bezig was met een 'n programma en heb hiervan een screenshotje:

Tis niet echt duidelijk geworden maar een doorgewinterde producer weet misschien wel welk programma dit is?
Het ziet er op zich nog best eenvoudig uit en aangezien ik binnenkort ook eens wil gaan stoeien met het producen lijkt me dit makkelijk en of het evt. samen te gebruiken is met een MC505 groovebox van Roland?

Alvast bedankt!

What do you think about Welk programma is dit ??

Vote :   

ccc    posted on 10-11-2006 00:42
Verwijder maar dit bericht maar, mijn antwoord klopte sowieso niet ben ik nu achter Happy, laughing.
_Ivan_    posted on 10-11-2006 08:11
Alsk het blauwe balkje daarboven zie met Layer @ 100% moet ik aan photoshop denken maar dat zal het waarschijnlijk wel niet zijn.

Feel&.Celebrate.Life!
Yorick    posted on 10-11-2006 08:35
is misschien een stomme vraag maar is het voor audio, video, lichtprogamma?
of weer je dat niet. maar als je het weer dan help je ons al een stuk veder..
PatrickBeuken    posted on 10-11-2006 10:00
Audio, natuurlijk...
Lead    posted on 10-11-2006 10:12
In de linker bovenhoek is duidelijk te zien : programma.psd. PSD is de extensie van Photoshop. Dit is dus een grafisch programma.
Let the BASS be louder
ccc    posted on 10-11-2006 10:16
Ik denk dat hij het plaatje wat hij van dat programma met Photoshop heeft geopent en daar een screenshot van gemaakt Winking my eye
Camino    posted on 10-11-2006 11:51
Ik weet vrij zeker dat dit een (heel) erg oude versie van Cubase is. Ik heb die een jaar of 7 geleden zelf nog gebruikt :p
PatrickBeuken    posted on 10-11-2006 12:43
Poster: Lead
In de linker bovenhoek is duidelijk te zien : programma.psd. PSD is de extensie van Photoshop. Dit is dus een grafisch programma.

Je gaat toch geen muziek mixen met Photoshop? :D
Leon    posted on 10-11-2006 14:52
Hehe
ik kon idd geen fatsoenlijke screenshot maken vanuit m'n dvd speler dus heb ik het even in photoshop gezet, en daarvan een foto gemaakt met mijn telefoon. Het gaat dus om het audio programma waar je al die sporen ziet staan Winking my eye

Sorry voor de onduidelijkheid!
IbiziX    posted on 11-11-2006 11:23
ziet er toch maar simpel uit voor een audio programma, ben je zeker dat dat geen 1 of andere lichtshow is??
PatrickBeuken    posted on 11-11-2006 11:30
Waarom zou DJ Zany in zijn studio lichtshows ontwerpen? Daarnaast ken ik redelijk wat lichtshow-design programma's, maar dit komt mij niet bekend voor.
kefco    posted on 11-11-2006 11:37
lijkt op apple logic of pro tools. in die programma's kan je een verschillende schermmodus weergeven. in dit scherm zie je de samples ten opzichte van de tijd staan. Ik weet het niet zeker maar lijkt er wel op..
barthawk    posted on 11-11-2006 11:37
Poster: DeafDJ
Ik weet vrij zeker dat dit een (heel) erg oude versie van Cubase is. Ik heb die een jaar of 7 geleden zelf nog gebruikt :p

idd ziet wel zo uit, heel basic.....en wat betreft een lichtshow dat lijkt me uitgesloten aangezien je ook de instrumenten op de vlakken ziet staan zoals crash e.d....

This is an old Topic

No new postings for 6.876 days.
 Post CommentThat would be 229.2 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

295 Users online: 185 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 120.377
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.467.155