Nieuw : Party Calender
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 08-11-2006 22:46
Vandaag is een nieuwe module online gezet : Party Calender

Hierin worden verschillende dingen weergegeven :

1. Verjaardagen van members
  2. Verjaardagen van DJ's
  3. Feesten die worden toegevoegd (grote zoals Sensation, Qlimax, etc.)
  4. Feesten uit agenda's van onze members (Deejays)
    Hier kun je je eigen boekingen bijhouden zodra je je profiel in deze module hebt ingevoerd.

Als je dus een boeking hebt kun je deze invoeren en kun je reclame maken voor je feest Winking my eye

Gezocht :
Mensen die op regelmatige basis commerciele feesten, locaties en organisaties willen toevoegen op een nette manier. We hopen dat dit een uitgebreide kalender wordt en uitbreiden van de info in de calender gaat het beste als er meer mensen helpen.

Ook staan we natuurlijk open voor suggesties hoe het nog beter zou kunnen.... dit graag wel onderbouwen natuurlijk.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about Nieuw : Party Calender ??

Vote :   

Lead    posted on 09-11-2006 07:20
Eindelijk staat deze nieuwe sectie online. We zijn er een behoorlijke tijd mee bezig geweest en hopen dat dit veel gebruikt gaat worden.

Naast een evenement kan iedereen ook een locatie toevoegen of organisatie toevoegen. Een Admin bekijkt je ingestuurde gegevens en keurt deze goed. Daarna zijn deze gegevens voor iedereen beschikbaar.

DJ's kunnen alleen door admins ingevuld worden, iedereen kan wel zijn eigen DJ profiel aanmaken.

Laat ons eens weten wat je ervan vind.... of juist wat je er niet goed aan vind Winking my eye
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 09-11-2006 09:19
Ik vind het een goed idee:D
kefco    posted on 09-11-2006 09:32
Ik organiseer vaak feesten met live artiesten en dj's. Ik zal het een en ander toevoegen wanneer dit geen besloten feesten zijn. Mag er na afloop ook een foto op komen?
PatrickBeuken    posted on 09-11-2006 10:02
Poster: kefco
Ik organiseer vaak feesten met live artiesten en dj's. Ik zal het een en ander toevoegen wanneer dit geen besloten feesten zijn. Mag er na afloop ook een foto op komen?

Dan kun je vast wel een reactie plaatsen in dit topic Happy, laughing
RenéKuppens    posted on 09-11-2006 16:21
dit vind ik nog eens een goed plan:D
Camino    posted on 09-11-2006 17:12
Ik had het al eerder moeten zeggen, maar als ik op een datum klik in de calender krijg ik dit scherm. Als ik de boxes aanklik boven de data werkt alles wel naar behoren.

Ik gebruik Firefox 1.5.0.7

EDIT: verder vind ik dit een prima toevoeging aan de site, maar dat wisten jullie al Happy, laughing
User edit by Camino on 09-11-2006 @ 17:13:33 (45%)
W.i.M    posted on 09-11-2006 18:37
Poster: DeafDJ
Ik had het al eerder moeten zeggen, maar als ik op een datum klik in de calender krijg ik dit scherm. Als ik de boxes aanklik boven de data werkt alles wel naar behoren.

Ik gebruik Firefox 1.5.0.7

EDIT: verder vind ik dit een prima toevoeging aan de site, maar dat wisten jullie al Happy, laughing

Dit lag niet aan firefox maar er was een foutje ingeslopen door het geschuif met de coding. Het is in ieder geval opgelost.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Illusion    posted on 09-11-2006 19:53
Jah ik zag het. Super, nog leuker dan hem onderaan te zetten. Ziet er goed, duidelijk en overzichtelijk uit. leuk om te kijken wie er allemaal jarig is:p en om natuurlijk te kijken wat voor party's er allemaal zijn/aankomen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 09-11-2006 21:00
De opmaak is ook weer gefikst... iemand had een party toegevoegd met nogal wat HTML onzin erin waardoor de opmaak op de hoofdpagina om zeep werd geholpen.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-11-2006 23:25 (1%)
Twizz    posted on 09-11-2006 21:25
ej ik moet ook al in de basement draaie, hmmm. misschien is dat dan wel een andere:P
Julemac    posted on 09-11-2006 23:03
Goed idee!
Kun je ook s zien wat er allemaal georganiseerd word door
members enzo.
Happy, laughing
ccc    posted on 10-11-2006 00:46
Leuk idee is dit.

Ik klikte zojuist op Add Event en toen kreeg ik deze melding:
...
Mod edit by Lead on 10-11-2006 09:55 (62%)
Lead    posted on 10-11-2006 10:10
Is nu opgelost, thanx....

Er zijn meer dingetjes veranderd die indirect verband hebben met de Parties agenda. Zo worden de DJ's uit de Deejays module gehaald. Een dj moet daaraan zijn toegevoegd voordat hij op de line up van een feest kan komen.

De Non-prof DJ's zijn dus onze members
De prof DJ's zijn de mensen die het (grotendeels) echt voor hun werk doen.

Helaas is het een klein beetje informatie uit die Deejays database verloren gegaan, mocht iemand info uit zijn DJ profiel missen: graag dit weer even aanvullen.

Toevoegen van je DJ profiel:

Hiervoor moet je minimaal een foto van je gezicht van 100x100 pixel uploaden, het jaar/maand aangeven wanner je geboren bent, en je bent begonnen met draaien. Tevens is een korte bio of omschrijving van je draaistijl noodzakelijk.

Als je al deze gegevens hebt ingevuld verschijnt je naam in de lijst en kun je je eigen agenda/schema in dit profiel invullen. De data uit je agenda wordt ook getoond in de party calender.
Let the BASS be louder
Camino    posted on 10-11-2006 11:35
Poster: Lead

Helaas is het een klein beetje informatie uit die Deejays database verloren gegaan, mocht iemand info uit zijn DJ profiel missen: graag dit weer even aanvullen.

Ik zie net dat de jouwe ook weg is Lead
Lead    posted on 10-11-2006 16:07
Yep....  zelf ik ontspring de dans niet Winking my eye
Let the BASS be louder
_ruud_    posted on 10-11-2006 19:42

Gezocht :
Mensen die op regelmatige basis ...

Ik wil wat feesten toevoegen voor rond Noord-Limburg heel Nederland wordt wat veel.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 10-11-2006 @ 19:43:00 (1%)
Mod edit by Lead on 10-11-2006 23:58 (69%)
Lead    posted on 10-11-2006 23:58
Dat zou al een mooi begin zijn....
Let the BASS be louder
Lukaz    posted on 06-12-2006 14:39
misschien een idee om bij Agenda de DJ's weg te halen nu heb je nl een hele waslijst met het Partyflock feest..
dat lijkt me misschien een beetje overbodig, want je ziet toch niet alle dj's daar is de kolom te klein voor..
en als je die groter gaat maken wordt het alleen maar onoverzichterlijker van..
*een tip
Lead    posted on 06-12-2006 23:33
Wat bedoel je hier precies ?

De line up ? Die lijkt me juist wel handig, je kunt klikken op de DJ's en zo hun profiel bekijken, en hun agenda voor eventuele andere feesten waar ze draaien (of gedraaid hebben).

Bij het Partyflock feest is het inderdaad een hele lijst... maar dat is niet bij alle feesten zo
Let the BASS be louder
Lead    posted on 08-12-2006 00:20
De line-up is nu aangepast. Als er meerdere area's zijn (met een eigen line-up) worden deze naast elkaar neer gezet.

Dit maakt de pagina een heel stuk korter.
Let the BASS be louder
Lukaz    posted on 09-12-2006 11:48
dit bedoel ik niet Happy, laughing
Als je op module DeeJays klikt, helemaal onderaan staat een agenda misschien is het beter om elk feest er maar 1x in te zetten i.p.v per artiest...
of bedoel je dat ook?
Lead    posted on 09-12-2006 17:24
hmm... dat zou wel zo moeten zijn. Inderdaad 10x een feest lijkt me niet de bedoeling.

Schrijven we even op Winking my eye
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.838 days.
 Post CommentThat would be 227.9 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 121 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 80.602
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.639