Ik vroeg me af, iemand post hier zijn mash up of zijn eigen gemaakte nummer en ik vind dit nummer zo goed dat ik hem wil draaien bij mij in het cafe/discotheek. Mag dit dan, of moet ik per geposte nummer gaan vragen of ik dit mag draaien?
Met vriendelijke groet
Play that funky music white boy....
What do you think about Toegestaan draaien mash ups ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als ik een mash upje of remixje maakt en hier post mag iedereen m wat mij betreft draaien is leuk al iemand eens post, van ik heb m daar en daar gedraaid maar moet geen verplichting zijn (maar mag altijd
en wil je als maker niet dat iets gedraaid word moet je t ook niet online zetten......
soit het zit zo: als iemand een liedje maakt krijgt hij automatisch de auteursrechten. da's duidelijk, als het dan draai, moet je een vergoeding geven aan de auteur. Als je van deze site een liedje of een mash-up wil draaien, moet je eerst vragen aan desbetreffende persoon wat hij ervoor vraagt. is deze ingeschreven bij buma/sabam, dan regelt buma/sabam dat ipv de auteur zelf. dus: elke productie is automatisch beschermd met auteursrechten. en het maakt niet uit of hij/zij aangesloten is bij sabam of buma.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.