Bij laatste post komen na klikken topic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxM    posted on 07-11-2006 14:36
Waarom gebeurt dit, ook al heb ik het topic nog nooit eerder geopend? Het is enigszins irritant...

What do you think about Bij laatste post komen na klikken topic ??

Vote :   

Nvie    posted on 07-11-2006 14:41
Omdat er /#last in je url staat... en het zal voor de ene helft enigzinds irritant zijn, voor de genen die hem volgen juist makkelijk...
Illusion    posted on 07-11-2006 15:23
Precies. Wanneer je er vaker in post en er zijn al meerdere pagina's in dat topic, dan is het ook lastig om steeds weer naar de laatste pagina te gaan.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MaxM    posted on 07-11-2006 18:02
Waarom gebeurt dit dan soms wel en soms niet? En is het dan geen idee (en mogelijk) om dit alleen te laten gebeuren als je al eens in het topic  bent geweest?
Lead    posted on 07-11-2006 18:10
Als je op een posting op de voorpagina klikt ga je direct naar de laatste post. Mensen die regelmatig hier komen kenne de rest van de topic al en zijn benieuwd naar de laatste reacties.

Als je gewoon door het folder bladert en op een topic klikt ga je naar de eerste pagina, je wilt dan meestal alle info over een onderwerp lezen.

Je kunt ook op dit pijltje klikken (  ) naast de naam van de laatste poster een topic: Je gaat dan naar de laatste reply in dat topic.

Er is wel over nagedacht, maar misschien is het nooit opgevallen...
Let the BASS be louder
MaxM    posted on 07-11-2006 19:11
Ah zo. Maar dan nog: als ik op de voorpagina op een topic klik is het ook lang niet altijd zo dat ik het topic al eens eerder heb gelezen. Kan hier dan ook niet gewoon ingeteld worden dat je alleen naar de laatste post gaat als je het topic al eerder hebt geopend?
W.i.M    posted on 07-11-2006 19:38
Poster: MaxM
Ah zo. Maar dan nog: als ik op de voorpagina op een topic klik is het ook lang niet altijd zo dat ik het topic al eens eerder heb gelezen. Kan hier dan ook niet gewoon ingeteld worden dat je alleen naar de laatste post gaat als je het topic al eerder hebt geopend?

Het valt allemaal te maken, alleen als we dit per member moeten bijhouden zou dit nu betekenen dat we met zo'n 10.000 geregistreerde members * 4299 topics =  42.990.000 velden moeten gaan bijhouden in de database.

Een beetje teveel van het goede denk ik.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 07-11-2006 19:42 (2%)
MaxM    posted on 07-11-2006 19:46
hm ok, daar heb ik ook geen verstand van :P

This is an old Topic

No new postings for 6.870 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

367 Users online: 226 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 75.883
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.920