Leek me wel eventjes leuk om te weten 'Hoe' iedereen zijn platen uitkiest. Zowieso kiest iedereen zijn platen in zijn eigen muziekstijl. Er zijn nog een aantal manieren waarop je platen kan uitzoeken
mogelijkheden:
- Kiezen op basis van wat het publiek leuk vind. (bekendste nummers etc)
- Kiezen op basis van wat je zelf leuk vind.
Nou is mijn vraag, op welke manier kies jij je platen, en waarom? Geef er ook graag een goed argument bij.
Ik kon over dit onderwerp nog geen andere topic vinden in de search dus ik dacht van ik begin deze wel.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 06-11-2006 @ 21:50:56 (6%)
What do you think about Platen/Singles Kiezen... Hoe doe jij het ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik doe het meestal met m'n ogen dicht, en wijs er een paar aan. Die worden dan ingepakt en pas thuis luister ik wat ik in m'n handen heb gekregen, das toch veel leuker? :p
Nee, ik kijk altijd voor mezelf, en zoals hierboven al werd gezegd, kijken hoe je publiek op die platen reageert en gewoon een beetje experimenteren
Een evenwicht proberen te vinden tussen wat IN is, wat in zou kunnen worden en persoonlijke voorkeuren. Meestal als je naar shop gaat om te gaan luisteren naar alles wat nieuw is kom je thuis met wat jij graag hoord, of toevallig al is gehoord had en wel tof vind. De dikke tunes bestel je meestal vanals je ze hoord van vriend of radio... (want echte hits zijn snel uitverkocht) En ikzelf ga dan meestal nog op zoek naar classics, retro of iets oudere die ik gemist had op internet.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.