Legaal Download Site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Huta    posted on 06-11-2006 20:13
Hey Dj's ik heb een vraagje ik ben al een tijdje bezig met dance-tunes.com bezig maar van urban krijg je heel weinig. Waar kan je de nieuwste urban hits legaal tegen betaling downloaden.
Heb search en google gebruikt maar kom er niet echt uit.
Iemand hier wat links voor mij....? Alvast bedankt!!

What do you think about Legaal Download Site ??

Vote :   
Dj_T.im    posted on 06-11-2006 20:19
www.mp3-start.nl
is een gratis , legaale muziek download site, met oa de top 40, danctrends top 30, tipparade, urban top 40, vele albums, enz...
Huta    posted on 06-11-2006 20:25
hij doet het niet bij mij als ik iets wil downloaden krijg ik alleen de download details!!
IbiziX    posted on 06-11-2006 20:33
werk je met mozillaConfused anders probeer het even met internet exploren Winking my eye
als je de download details hebt, kan je daar dan nx van maken van 1 of andere link die je in WMP zou kunnen zetten en zo het liedje kunt downloaden en dan natuurlijk opslaan :p
PatrickBeuken    posted on 06-11-2006 20:36
De beste muziek-downloadsite vind ik beatport.com.
Huta    posted on 06-11-2006 20:40
Maar daar vind je geen actuele urban. Ridin Dirty, Beyonce Justin Timberlake enzo
Camino    posted on 06-11-2006 22:39
Poster: Dj_T.im
www.mp3-start.nl
is een gratis , legaale muziek download site, met oa de top 40, danctrends top 30, tipparade, urban top 40, vele albums, enz...

Legaal is die site ZEKER niet; ze betalen geen auteursrechten... Dat er op die site staat dat het legaal is is een zeer zwak excuus als je door de BUMA ooit betrapt wordt Winking my eye
Reemz    posted on 06-11-2006 23:04
Check anders even deze zoekmachine voor legale mp3's. Misschien kom je daar wat tegen. Het is een zoekmachine die in de volgende downloads shops zoekt:

Play It Tonight, Audio Jelly, Track It Down, Juno, Juno Download, Trax Source, Stompy, Ministry of Sound, Peppermint JAM, Resonant Vibes, DJ Shop, Strictly Digital, Play Word and Sound, djmr, Critical Rhythm, Xpressbeats, 3 Beat Digital, Bonzai Music, Chemical, DJ Download, DJ Tunes, Conzoom, Dance Tracks Digital, Bleep, Magnetic Grooves, Breakbeat Online and Clickgroove.

CLICK!

Suc6!

W.i.M    posted on 06-11-2006 23:07
Poster: DeafDJ
Legaal is die site ZEKER niet; ze betalen geen auteursrechten... Dat er op die site staat dat het legaal is is een zeer zwak excuus als je door de BUMA ooit betrapt wordt Winking my eye

In nederland mag je gewoon voor eigen gebruik van een illegale site downloaden, dit even ter info.

edit: alleen muziek, geen software
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 06-11-2006 23:07 (12%)
Camino    posted on 06-11-2006 23:09
Poster: W.i.M

In nederland mag je gewoon voor eigen gebruik van een illegale site downloaden, dit even ter info.

edit: alleen muziek, geen software

Dat klopt; ik ging er ook voor die reden van uit dat de mp3's voor DJ gebruik bestemd waren.
Huta    posted on 07-11-2006 07:56
Poster: Phenix
Check anders even deze zoekmachine voor legale mp3's. Misschien kom je daar wat tegen. Het is een zoekmachine die in de volgende downloads shops zoekt:

Play It Tonight, Audio Jelly, Track It Down, Juno, Juno Download, Trax Source, Stompy, Ministry of Sound, Peppermint JAM, Resonant Vibes, DJ Shop, Strictly Digital, Play Word and Sound, djmr, Critical Rhythm, Xpressbeats, 3 Beat Digital, Bonzai Music, Chemical, DJ Download, DJ Tunes, Conzoom, Dance Tracks Digital, Bleep, Magnetic Grooves, Breakbeat Online and Clickgroove.

CLICK!

Suc6!

Thanxx ik ga hem zeker even proberen vandaag!! Hier kan ik dus gewoon ook Urban krijgen toch actueel van nu....?
BURN    posted on 07-11-2006 12:28
dance-tunes.com
beatport.com
4djsonly.com

Wie weet er betere sites? Die mp3-start lijkt me niet legaal, en ik wil wel graag legaal. Maar een nummer als The Creeps van Camille Jones, ik vind het nergens legaal. Wat is nou eens een fatsoenlijke site die ook genoeg heeft??

Steil    posted on 07-11-2006 14:05
I download tracks from Beatport.com or Recordings.ru
Best sites. (I Think)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

93 Users online: 33 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 13.109
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.800.556