Wat voor CD-Rs kan je het best gebruiken (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kefco    posted on 06-11-2006 09:21
Hallo,

Ik ben zeer benieuwd welke cd-r's gebruikt worden door iedereen. Zelf gebruik ik altijd TDK's met een metallic laagje. Ik ben benieuwd of er nog andere mensen zijn die betere alternatieven weten.
Mod edit by W.i.M on 06-01-2007 13:22 (1%)

What do you think about Wat voor CD-Rs kan je het best gebruiken ??

Vote :   

Klonic    posted on 23-11-2006 23:11
Wat voor cds ik ook gebruik, alles werkt altijd overal. Nooit problemen mee. Nu ga ik ook erg goed met mijn cds om. Maar ik lijk de enige te zijn zonder problemen.
Lead    posted on 24-11-2006 00:35
Poster: Klonic
Maar ik lijk de enige te zijn zonder problemen.

Nee hoor :D

Bij mij hetzelfde : nooit weigeringen ofzo.
Let the BASS be louder
Jer    posted on 24-11-2006 07:47
Poster: Klonic
Wat voor cds ik ook gebruik, alles werkt altijd overal. Nooit problemen mee. Nu ga ik ook erg goed met mijn cds om. Maar ik lijk de enige te zijn zonder problemen.

Bij mij ook en af en toe brand ik ze nog te snel ook heb ik weer eens niet opgelet op me brandsnelheid.
Cyspoz    posted on 24-11-2006 08:20
Techniek is vandaag de dag ook zover dat ze het overal wel op doen. Maar het verschil in kwaliteit tussen gebrande cd's zit hem vooral in het hoe lang blijven ze het nog doen. Stoppen ze na een jaar, 2 jaar, 5 jaar, of pas over 25 jaar (einde van de meeste mensen hun DJ cariére).
Zuur    posted on 24-11-2006 13:00
Dat klopt, het zit hem meer in de levensduur.

Maar als ik mixjes op cd brand doe ik dat wat sneller dan de cd's die ik voor het mixen gebruik.

Onze "mooie" DVD-speler beneden is nogal nukkig en zegt dan doodleuk: ERROR.
Beetje jammer. Niet dat ik daar vaak cd's in draai, maar als het moet gaat het met moeite.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

99 Users online: 14 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 3.169
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.628