CDJ 500 MK2 probleempjes..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 05-11-2006 16:59
Hi Happy, laughing
Ik weet dat mijn CD spelers zo ongeveer 10 jaar oud zijn inmiddels, maar totdat ik er geld voor heb komen er geen nieuwe en ik ben toch maar een beginnertje.

Ik heb de (2) spelertjes paar maandjes geleden gekocht, tweede hands, van een goede vriend an ons die ze had gebruikt in zijn restaurant. Ik had het in die tijd heel druk met school en in de vakantie heb ik ook neit echt veel tijd gehad om er echt goed mee te oefenen. Toen ik eindelijk goede CD-r schijfjes binnen had en met snelheid 4 ging branden, kon ik er mee gaan draaien.
Nu doet 1 van de 2 het perfect met deze cd'tjes, speelt gewoon goed af en geen problemen er mee. De andere is het probleem. Als ik dezelfde CD'tjes (Datatrack Diamond) in deze doe, kraaktie en skipt hij miliseconden. Er is dus niet mee te draaien. Het rare is dat hij retail cd's wél draait.

Wat moet ik doen? Ik heb RAF opgebeld en gevraagd of ze het konden maken. De jongen aan de telefoon zei dat het geen probleem moet zijn, ik meost em gewoon even langsbrengen. Toen is mijn vader (terwijl ik op school zat) met het ding langs raf gegaan. Zeggen ze daar ineens dat het ding niet te maken is, omdat hij geen audio cd's aankan waarop omgezette mp3's (hiermee bedoel ik dus NIET een cd met 100 mp3s derop, maar gewoon een gebrande audio cd) staan. Dat die andere het wel doet is alleen maar toevallig. En als ze het maken, dan zal het binnenkort weer kapot gaan. Daarbij zou het 90 euro kosten

Moet ik zelf nog een keer langs gaan (sinds mn pa neit echt alles der over kon vertellen)? Of heeft iemand anders ook dezelfde problemen en misschien een oplossing?

iemand.. help! ;(

ps ik meot vrijdag draaien op een klassenfeestje.. als ik voor die tijd niks heb, weet iemand dan een goed verhuur adres in amsterdam?
User edit by tym on 05-11-2006 @ 16:59:33 (9%)