CDJ 500 MK2 probleempjes..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 05-11-2006 16:59
Hi Happy, laughing
Ik weet dat mijn CD spelers zo ongeveer 10 jaar oud zijn inmiddels, maar totdat ik er geld voor heb komen er geen nieuwe en ik ben toch maar een beginnertje.

Ik heb de (2) spelertjes paar maandjes geleden gekocht, tweede hands, van een goede vriend an ons die ze had gebruikt in zijn restaurant. Ik had het in die tijd heel druk met school en in de vakantie heb ik ook neit echt veel tijd gehad om er echt goed mee te oefenen. Toen ik eindelijk goede CD-r schijfjes binnen had en met snelheid 4 ging branden, kon ik er mee gaan draaien.
Nu doet 1 van de 2 het perfect met deze cd'tjes, speelt gewoon goed af en geen problemen er mee. De andere is het probleem. Als ik dezelfde CD'tjes (Datatrack Diamond) in deze doe, kraaktie en skipt hij miliseconden. Er is dus niet mee te draaien. Het rare is dat hij retail cd's wél draait.

Wat moet ik doen? Ik heb RAF opgebeld en gevraagd of ze het konden maken. De jongen aan de telefoon zei dat het geen probleem moet zijn, ik meost em gewoon even langsbrengen. Toen is mijn vader (terwijl ik op school zat) met het ding langs raf gegaan. Zeggen ze daar ineens dat het ding niet te maken is, omdat hij geen audio cd's aankan waarop omgezette mp3's (hiermee bedoel ik dus NIET een cd met 100 mp3s derop, maar gewoon een gebrande audio cd) staan. Dat die andere het wel doet is alleen maar toevallig. En als ze het maken, dan zal het binnenkort weer kapot gaan. Daarbij zou het 90 euro kosten

Moet ik zelf nog een keer langs gaan (sinds mn pa neit echt alles der over kon vertellen)? Of heeft iemand anders ook dezelfde problemen en misschien een oplossing?

iemand.. help! ;(

ps ik meot vrijdag draaien op een klassenfeestje.. als ik voor die tijd niks heb, weet iemand dan een goed verhuur adres in amsterdam?
User edit by tym on 05-11-2006 @ 16:59:33 (9%)

What do you think about CDJ 500 MK2 probleempjes.. ??

Vote :   

tym    posted on 08-11-2006 17:02
niemand? ;s
Camino    posted on 08-11-2006 17:08
Het lijkt me dat die medewerker van RAF niet echt wist waar hij over bezig was. Dat wat je op CD brand van mp3 omgezet is of niet heeft er weinig of niets mee te maken. Ik weet niet zelf of je de lens schoon kan maken (openmaken en met een in alcohol gedopte wattenstift reinigen), maar misschien helpt dat. Zoniet kan je de laser laten vervangen...
Lead    posted on 08-11-2006 17:17
Ik weet niet of het slim is iedereen zomaar aan te raden om zijn lens zelf schoon te maken... niet iedereen is hier even handig in Winking my eye

Het maakt inderdaad niet zoveel uit of je er een audio Cd in stopt of een audio CD die je zelf gemaakt hebt (wel als AudioCD branden en de disc Finalizen).

Als hij er problemen mee hebt, je gebruikt degelijke schijven, brand op een normale snelheid (x4 is goed) dan zou hij de disc wel moeten kunnen lezen.
 Je kunt je toestel altijd naar RAF brengen om te laten onderzoeken. Als je de reparatie kosten te hoog vindt hoef je hem niet te laten repareren (er kunnen wel onderzoekskosten berekend worden).

Een verhuurbedrijf in Amsterdam is bijvoorbeeld AWS op de Hempoint
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.897 days.
 Post CommentThat would be 229.9 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 40 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 63.015
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.715.027