Dj Cx
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 03-11-2006 21:50
Joo ik heb mijn naam verandert in de dj wereld naar cx in plaats van diddy maar op rescource blijft het wel diddy maar ik heb ondertussen een nieuwe site.

www.djcx.50g.com Kom is kijken eeh.
Mod edit by Lead on 08-12-2006 17:58 (4%)

What do you think about Dj Cx ??

Vote :   

IbiziX    posted on 03-11-2006 22:46
mooie site maar wat wazig en dat heeft de indruk wat vlug gemakt te zijn :s
de beveiliging trekt op niks!!!!! heb hem in een paar minuutjes gekraakt
tippie: je site is gemakt in flash (denk :p), dus maak een beveiliging in flash die sterk genoeg is :p (ff googlen en je vindt wel iets :d)

chek ff je pm waar ik zeg hoe ik je site heb gekraakt :p dan weet je dat ik niet lieg Winking my eye

hopelijk heb je hier iets aan!! Winking my eye
ik heb geen kwaaie bedoelingen met je site hoor, en ik zal nooit meer binnenbreken
maar ik wou dit gwn ff cheken en wil je zo helpen dat er geen mensen met kwaaie bedoelingen je site binnenbreken

Greetz
DJ Ibiz!X
Thomz    posted on 03-11-2006 23:15
Vind de site toch ook niet zo geslaagd hoor, het lijkt en is waarschijnlijk allemaal heel amateurristisch. En dat grote lettertype is verschrikkelijk vervelend om te lezen.
RenéKuppens    posted on 04-11-2006 09:47
ik vond hoe hij in kwam mooi maar de rest eindelijk slecht

de lay-out had meschien wel wat maar je letter-type en kleur passen daar toch helemaal niet bij

ik denk dat je een standaart site hebt gepakt omdat er veel verschil zit tussen de site en wat je zelf moet/kan doen WOW
lrfist    posted on 04-11-2006 13:52
nog eentje van leuven! :P (ben ook van leuven, maar wel een paar jaar ouder)
ten eerste moet je je texten al aanpassen, lettertype kleiner, die groene kleur weg, jump-records weg (je staat niet op hun label dusja...), dat stomme huisje en brievenbus rechtsbeneden trashen, registreren? wtf?, adds moeten weg want je template is gemaakt voor een site zonder adds (nu is het kadertje net iets te klein en krijg je dus scrollbars) en die tekst over jump is gewoon dwaas :D

zo, nu kan je weer even aan de slag en wordt het snel beter Winking my eye
Devotion    posted on 04-11-2006 21:04
Ai, ai, ai. Een site "maken" met Trendy Flash... en dan credits vragen. 'n beetje foei gozert!
User edit by Devotion on 04-11-2006 @ 21:08:35 (3%)
Verjicke    posted on 18-11-2006 20:28
Ja mss ligt het aan mij maar toch vind ik hem niet zo geslaagd srry.
Je intro vind ik persoonlijk wat te druk.
Maar ff wat oefenen en het zal wel lukken:p
the-melody    posted on 19-11-2006 10:21
Ik kan zelfs de site niet openen....
HouseArrest    posted on 19-11-2006 19:16
Ik moet ook eerlijk zeggen dat de site bij mij ook niet opent.
Collin    posted on 20-11-2006 11:14

De site opent bij mij ook niet, misschien moet je daar eerst even na kijken

en de begin van de pagina beetje druk ( staat o.a reclame boven aan )

en djcx. 50 G ( als het kan zou ik die 50 G weglaten )

hoop je site nog wel is te zien
Decom    posted on 21-11-2006 00:15
dat komt om dat meneer gelinkt heeft naar zn eigen shijf: file:///C:/eind/opkin.htm :P

behoorlijke beginners fout Winking my eye
Devotion    posted on 08-12-2006 13:46
Je kan natuurlijk de math doen en op de volgende url uitkomen... Maar je kunt je de moeite ook besparen. Dit kan echt beter!
Lead    posted on 08-12-2006 18:02
Sorry dat ik het zeg, maar dit is echt niets.

Intro : Courier letter in maatje oversize
Links die nog naar local staan.

De site opent bij mij dus NIET zonder dat ik ga expirimenteren. Ik heb geprobeerd in Firefox 2.0 en IE 7.

Na wat goochelen zie ik eindelijk de site maar kom ik alleen maar foutmeldingen tegen en links die niet werken.

Wellicht kun je een link beter plaatsen als je eerst zelf in de meest gangbare browsers hebt gechecked of de site werkt (IE en Firefox)

Let the BASS be louder
Devotion    posted on 13-12-2006 10:15
Ben het helemaal met je eens Lead! Eerst had hij de site in een standaard template in Trendy Flash gemaakt en daar heb je dus geen skills voor nodig. Ik denk dat de site maar beter terug naar de tekentafel kan, en later nog maar eens proberen...

This is an old Topic

No new postings for 6.752 days.
 Post CommentThat would be 225.1 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

53 Users online: 3 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 1.244
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.555.496