The Oh! Goed of niet (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 03-11-2006 21:44
The Oh is een belgische discotheek nu wou ik eens weten wat jullie ervan vinden?
Hier zijn alvast een paar filmpjes.
Cityparade 2006 en 12 year The Oh!

Nu wat denken jullie ervan of weten jullie er nog (vele) betere?

[edit: graag dit lezen, zo maak je nette links]
Mod edit by W.i.M on 15-11-2006 22:32 (34%)

What do you think about The Oh! Goed of niet ??

Vote :   

MrPecho    posted on 06-11-2006 13:25
quote:
Poster: Thomz

En het is echt niet omdat je 14 bent dat je daar niet binnengeraakt, hoor. Maat van me gaat regelmatig naar The Oh! en is ook maar 14. En ikzelf geraak na 12h ook binnen in de 5 voor 12, waar je zelf 21 moet zijn om binnen te geraken.

Als 5voor12 hetzelfde is als Petrol hier in Antwepen dan verschiet ik er wel niet van dat je makkelijk binnengeraakt.
Daar is namelijk niets van controle voor je leeftijd.
dj-nick    posted on 06-11-2006 18:31
bijna nergens controleren ze op je leeftijd je komt overal zo binnen

lrfist    posted on 07-11-2006 13:06
Poster: dj-nick
bijna nergens controleren ze op je leeftijd je komt overal zo binnen

weet ik toch niet. of zoals ne maat van mij zei die naar de carré was geweest:"op een vliegveld graakt ge nog gemakkelijker binnen" Winking my eye

en wat betreft de jump-dans... volgens mij is dat hier ontstaan :P
ciderke    posted on 07-11-2006 13:23
haha, zalig. De marginale driehoek, wel een passende naam. Ligt Gavere daar ook in misschien? lol
djmathy    posted on 07-11-2006 16:45
@ thomz: in the oh geraakt ge ni binne zonder paspoort voor uw membercard..en zonder geraak je ni binnen...
Sammow    posted on 08-11-2006 16:49
Poster: lrfist

weet ik toch niet. of zoals ne maat van mij zei die naar de carré was geweest:"op een vliegveld graakt ge nog gemakkelijker binnen" Winking my eye

en wat betreft de jump-dans... volgens mij is dat hier ontstaan :P

kijk nu gvd is naar mijn woonplaats :p best erg hoor, eigenlijk ligt de driehoek iets meer naar boven, de kempen dus, daar jumpen ze het meest heb ik de indruk, anyway, ik verklaar hierbij dat ik geen standaard-margidriehoekbewoner ben :p ik hou namelijk niet van auto's tunen, jump niet, neem geen drugs en ben ook niet laaggeschoold aangezien ik zeker ga verderstuderen :d
User edit by Sammow on 08-11-2006 @ 16:49:43 (1%)
ice_frenzy    posted on 08-11-2006 23:01
vindt het allemaal en beetje raar
ik snap niet wat jullie zo tegen jumpen hebben..

die kerles (en dames) leven zich gewoon volledig uit op de muziek..

ge hebt natuurlijk wel van die marginale apen die wat onozel doen, maar dat is niet jumpen he.!!

Oit al eens een deftige duo jump gezienConfused
en zoals jullie niet van jump houden, houden zij mss niet van andere stijlen...

ik geef toe jump is commerciel, maar om het daarom volledig af te schrijven??
is dat niet wat overdreven?

greats ice_f Happy, laughing
DrMando    posted on 03-12-2006 18:12
The oh vinnek maar niks, als je een ECHTE discotheek wilt in België verkies ik toch echt wel KoKoRiCo & La Bush ... La Bush voor rasechte house die je nergens anders vindt en KoKoRiCo voor de club & trance en de sfeer, resident Filip Delie weet er altijd een dik feest van te maken en is toffe knul in omgang... Vroeger was La Bush Het van Het maar sinds Dj George er weg is wat afgezwakt.

La Bush heeft trouwens dikke retro platen gemaakt oa Flanger.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

112 Users online: 15 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 3.168
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.627