Het centrale snippets & feedback topic. (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LauW    posted on 03-11-2006 17:53
Ja mensen, hij moest er nou toch eens komen. Een topic om je eigen gemaakt snippets & unfinished work te posten waarop andere leden jouw feedback kunnen geven.

Ga niet als een jekko alleen maar samples posten en zelf nergens commentaar op geven want daar schiet niemand wat mee op. En controleer zelf ook even je eigen links als je die geeft, dit voorkomt troep in het topic Winking my eye

Het kan zijn dat er mensen zijn die snippets posten van muziek dat jouw totaal niet aanstaat (bij mij b.v. hardcore) probeer dan toch enige vorm van commentaar te geven ookal is dit lastig.

Aftrap:

Vandaag mee begonnen, weet nog niet of ik de melodie lijn zo hou en ik ben nog opzoek naar geschikte kleine vocals. Ik heb nog geen normale monitorspeakers dus heb geen idee hoe het bassniveau e.d. is? Maar die ga ik binnekort wel aanschaffen omdat ik de laatste tijd steeds meer produce.

www.lauwsplace.com/downloads/LauW-Boot64.mp3

User edit by LauW on 03-11-2006 @ 20:59:01 (12%)
Mod edit by W.i.M on 05-01-2007 22:58 (8%)

What do you think about Het centrale snippets & feedback topic. ??

Vote :   

barthawk    posted on 20-12-2006 16:03
bij deze post ik een stukje van m'n remix van Twister z'n track 'no tomorrow', het is meer een tech-trancer geworden en heeft een lagere BPM (134) dan het origineel....Feedback is altijd welkom.

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Twizz    posted on 20-12-2006 21:15
Poster: Decom
Owkeeej

mijn aandeel:

LINK
(links boven in de hoek staat download in het grijs)

Jump plaatje !

Ben zelf nog niet tevreden over de percussie en de kicks.. ga er ook nog wat breaks inmaken.

Wat denken jullie ?

ik vind de melodie egt vet, de rest vind ik nogal standaard en kaal(maar daarvoor is natuurlijk de melodie, om de boel te versterken en op te vrolijken(maar n atuurlijk eigenlijk de basis))

w00ps dubbelpost..    wim? WIM WIIIIIIIIHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMM! of greup of nvie natuurlijkWinking my eye
Alert : vindt je het niet erg als ik de dubbelpost gedelte heb? :P
User edit by Twizz on 20-12-2006 @ 21:16:19 (23%)
Mod edit by Jorrit on 20-12-2006 21:25 (2%)
barthawk    posted on 20-12-2006 21:35
iemand reacties, hij is al een aantal keer gedownload zie ik.....
Twizz    posted on 21-12-2006 15:23
mijn eigen snippet

NIEUWE NAAM VOOR DE MINIMAL PRODUCTIES: MINIMALE...
vinden jullie dit een goeie? dit is alleen voor de minimal(de rustigere) producties.

het nummer heet
Flaai Baai Maai Saait

(maar daar heet het flyWinking my eye)

HET IS DUS MIJN EERSTE MINIMAL PRODUCTIE!
DUUR: 6:31
grootte: 8,95 MB (9.395.200 bytes)
Gem Met:Fl Studio 6.0.8 XXL Producer Edition
wat vinden jullie ervan? LINK
(kunt trouwens direct luisteren)

Zet de tekst op deze pagina op je site(reclame maken:P)
VoorbeeldjeHappy, laughing

User edit by Twizz on 21-12-2006 @ 16:07:53 (100%)
LauW    posted on 22-12-2006 02:21
Ik zal een deze dagen is luisteren..
Twizz    posted on 22-12-2006 18:38
kheb de 'snippet' fly afgewerkt tot een volledig nummer.
zometeenin een nieuw topicWinking my eye(hij is aant uppe op djtrx. voor de actieve internetter, houd het adres http://www.djtrx.com/profiles/Dj+Twister/-/Fly/ in de gaten, zo gaat de pagina hetenWinking my eye)

upgeload, link is actief, ff ieuw topic makeWinking my eye
User edit by Twizz on 22-12-2006 @ 18:42:39 (100%)
lrfist    posted on 23-12-2006 01:08
@barthawk... synth in het begin klinkt echt... raar :s zou ik zeker vervangen, ook de noten passen niet echt bij elkaar vanaf 1:05 vind ik het wel ff chill, totdat de melodie er terug inkomt Happy, laughing

@twister: melodie moet serieus remastered worden. zou de melodie ook wat bijschaven. en heel eentonig eigelijk. zou er nog ergens een tweede melodielijntje insteken Winking my eye

trouwens na mijn twee gefaalde snippets ga ik binnenkort nog eens een echte goeie online zetten. hou t in de gaten Winking my eye

edit:
ik had het aangekondigd. klik HIER
er zitten een 7tal samples in...
User edit by lrfist on 23-12-2006 @ 11:30:57 (16%)
DJMixing    posted on 29-12-2006 21:13
Hey,

Ik ben eens aan de slag gegaan met Flstudio6 en een beetje zitten kloten met die piano enz en ik heb er iets uit gekregen. Ik heb een hardstylebeat eronder en als melodie heb ik een piano, waarom? Ik zit nu eenmaal op piano en ik vond het zo makkelijker componeren. Ik moet dus die piano-geluid nog veranderen dat zeker, ik heb strings nodig, goede strings. Als ik dat heb kan ik de noten iets verder uit elkaar doen (strings klinken over het algemeen iets langer dan piano-tonen). Nou ja hier komtie dan:

(hier staat een copyright op :P)
Het is pas een begin, er zit nog geen climax, opbouw of wat dan ook in, het is gewoon een melodie, die ik moet uitbouwen met de goede strings, weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb er een paar gevonden in FLstudio zelf maar die vond ik 3 x niks.

Thx for ur support Happy, laughing

EDIT: Url is aangepast, ik heb er een beetje aan bewerkt.

User edit by DJMixing on 30-12-2006 @ 23:00:47 (17%)
DJMixing    posted on 02-01-2007 10:58
Is er niemand die er even naar wilt luisteren? Ik heb de piano al aangepast naar een ander instrument, en de beat is iets jump-achtiger geworden en niet zo hardstyle meer.
User edit by DJMixing on 02-01-2007 @ 10:58:50 (1%)
Decom    posted on 02-01-2007 16:22
Poster: DJMixing
Is er niemand die er even naar wilt luisteren? Ik heb de piano al aangepast naar een ander instrument, en de beat is iets jump-achtiger geworden en niet zo hardstyle meer.

Jawel hoor,

Allereerst de bass lijn die je hebt gemaakt klinkt heel erg cheap. Maak hem langer en/of gebruik een ander instrument.

De synths komen wel heel erg plotseling op dit is ook niet echt mooi. Ook hebben je synths een te lange delay wardoor hij soms buiten de maat lijkt te vallen. Als de synths omslaan gebruik je teveel tonen te snel achter elkaar, omdat de synths een lange delay hebben gaat het dan rommelig klinken.

Dat laatste instrument wat je gebruikt is leuk.. als je daar mee zou gaan afwisselen kon het wel wat worden.

En als laatste deze beats zijn geen hardstyle kicks :P

Goede producties maken is een kwestie van VEEEEEEL oefenen dus ga gewoon lekker door !!!
DJMixing    posted on 02-01-2007 19:07
Thx voor je reply!

Ik weet dat het geen hardstyle beat is...het was éérst een hardstyle beat, maar die heb ik dus aangepast en is hij dus veranderd. Ik heb de naam alleen nogsteeds hardstylebeat.mp3 gelaten :P

Nou ja er zit nog geen climax in etc, dus dat het onverwacht komt dat kan...ik zal eens proberen een mooi begin te maken en daaruit verder te werken.
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 13:54
Ik heb even een beat gemaakt

het is een beetje house... alleen dan wel op 140 BPM... 
(normaal maak ik altijd trance & dit hoor je er wel een beetje aan)
dit gewoon om even te kijken wat jullie er van vinden...

LINK

[sorry dat ik zelf nog nooit feed back heb gegeven maar ik zag dit topic laatst pas]Winking my eye
User edit by RenéKuppens on 05-01-2007 @ 13:56:57 (12%)
Reemz    posted on 05-01-2007 13:57
Poster: Dj-RK
Ik heb even een beat gemaakt

het is een beetje house...
(normaal maak ik altijd trance & dit hoor je er wel een beetje aan)
dit gewoon om even te kijken wat jullie er van vinden...

LINK

Mwah vond de beat niet zo eigenlijk, hij is naar mijn mening te dof. Ik zou de beat wat lichter maken alsmede de andere sounds zoals de hi-hats.

RenéKuppens    posted on 05-01-2007 17:12
Poster: Reemz

Mwah vond de beat niet zo eigenlijk, hij is naar mijn mening te dof. Ik zou de beat wat lichter maken alsmede de andere sounds zoals de hi-hats.

Ja ik ga proberen hem spitser te maken .. CLaps er in etc...
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 17:16
Poster: lrfist
edit:
ik had het aangekondigd. klik HIER
er zitten een 7tal samples in...

Ik zou de crash niet zo hoog maken in het eerste stuk dat is heel door dringerig..
verder vindt ik het allemaal heel gaaf klinken:D
lrfist    posted on 05-01-2007 17:46
ondertussen had ik al de hele song afgemaakt :P ////www.djresource.eu/Forum/topic/5214/%5BT%5D%5BFunky-house%5D-Lr-Fist-Siento-Orgulloso/

(ja sorry dat het geen link is... maar de pop-up dingetjes geven een gewoon wit venster...)

en jou beat vind ik vrij oldskool door die hats... als je die aanpast denk ik wel dat je de basis hebt voor een techno-nummer
User edit by lrfist on 05-01-2007 @ 17:47:27 (36%)
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 21:45
ja ik ben hem ook techno aant maken..

ik vondt het toch geen goed iedee..meer
lrfist    posted on 05-01-2007 23:06
Poster: Dj-RK
ja ik ben hem ook techno aant maken..

ik vondt het toch geen goed iedee..meer

wederom: als je wilt, ik wil het wel eens onder handen nemen. wie weet waar we dan komen Happy, laughing
sjefkuh    posted on 06-01-2007 12:05
hier ook nog ff mijn beat dan:P
LINK
RenéKuppens    posted on 06-01-2007 12:10

wederom: als je wilt, ik wil het wel eens onder handen nemen. wie weet waar we dan komen Happy, laughing

Ga je gang maar eens...:D

wie weet:D
barthawk    posted on 06-01-2007 16:14
Poster: sjefkuh
hier ook nog ff mijn beat dan:P
LINK

das een korte, daar kan ik niet veel over kwijt...
sjefkuh    posted on 06-01-2007 16:38
jah idd ik zal 'm ff wat langer maken.. (het is dus wel alleen de beat)
hier is de >>link<<.
lrfist    posted on 06-01-2007 16:42
You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 77 minutes)

sjefkuh, ik zou hem ergens anders opzetten :P

nog ff een nieuwe snippet >>link<<
was gewoon aan het jammen, krijg je dit.. maar ik weet niet wat ik er verder mee aankan Happy, laughing
sjefkuh    posted on 06-01-2007 16:47
You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 77 minutes)

sjefkuh, ik zou hem ergens anders opzetten :P

nog ff een nieuwe snippet >>link<<
was gewoon aan het jammen, krijg je dit.. maar ik weet niet wat ik er verder mee aankan Happy, laughing

leuke beat alleen niet helemaal mijn stijl.
bij mij kan ik hem gewoon downloade hoor..
barthawk    posted on 06-01-2007 17:03
Poster: sjefkuh
jah idd ik zal 'm ff wat langer maken.. (het is dus wel alleen de beat)
hier is de >>link<<.

klinkt niet zo 'spannend' bouw het wat meer op...dan wordt het leuker...

215 Users online: acoustic & 145 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.861
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.348.639