Poster: greup
Ik zou als ik jou was eerst gaan kijken naar deze laser, en gooi hem dan tussen een paar parren. Het effect kan meevallen, maar ik vermoedt dat het bij dit apparaat tegen gaat vallen.
Poster: DeafDJ
EDIT: Heb net de prijs van Feeback gezien - hierbij vervalt mijn oude mening en zeg ik ga er voor! Shogun is een betrouwbaar werk, en 280 is geen geld voor een laser!
Heuh? Daar snap ik niks van... een laser van zo'n lage kracht tussen pars gehangen ga je niet of nauwelijks kunnen zien! Als je er iets mee wilt doen dan zou je naar mijn mening hem beter ergens heel erg donker met veel rook hangen.
Uiteraard moet je hem uittesten, maar als deze vergelijkbaar is met de Stealth (wat hij iig qua wattage wel is) dan is het zeker z'n geld waard
Heb net de prijs van ***** gezien - hierbij vervalt mijn oude mening en zeg ik ga er voor! Shogun is een betrouwbaar werk, en 280 is geen geld voor een laser!
lasers onder de 100 mwatt moet je niet kopen is veel te duur.
investeren in licht is zowiezo niet goed
en zeker lasers van weinig wattage is niet rendabel.
quote:
lasers onder de 100 mwatt moet je niet kopen is veel te duur.
beetje een vreemd argument, is een laser boven de 100 mWatt goedkoper dan? Is 280,- duur voor een laser? Bied de laser waar voor zijn geld?
Poster: b-shock
Zelf werk ik bij Feedback Eindhoven op de DJ & Light Afdeling dus ik weet er aardig wat vanaf.De Shogun G30 is een kleine compacte Laser maar zeker niet slecht! Hij is Sound To Light en ook DMX Bestuurbaar. De Showgun G30 Beschikt Over 80 Ingebouwde Programs. Via Master/Slave kunnen meerdere aan elkaar worden gebonden. ik hoop je zo genoeg geinformeerd te hebben mocht je nog vragen hebben PM me ff of Mail of ga naar Feedback zelf!
Poster: _Ivan_Poster: b-shock
Zelf werk ik bij Feedback Eindhoven op de DJ & Light Afdeling dus ik weet er aardig wat vanaf.De Shogun G30 is een kleine compacte Laser maar zeker niet slecht! Hij is Sound To Light en ook DMX Bestuurbaar. De Showgun G30 Beschikt Over 80 Ingebouwde Programs. Via Master/Slave kunnen meerdere aan elkaar worden gebonden. ik hoop je zo genoeg geinformeerd te hebben mocht je nog vragen hebben PM me ff of Mail of ga naar Feedback zelf!
Beperkte informatie voor een verkoper
Wij hebben deze laser een keer gebruikt in een kleine zaal (ik schat 15 bij 10 ofzo), maar voor een beetje effect moet je al je parren inderdaad uit zetten, anders valt hij gewoon weg tussen alle andere effecten, best wel zonde als je daar 200 euro in stopt en er dan zo weinig van terug ziet. Een laser is wel vet, maar als je dan een laser wilt, koop dan ook meteen eentje van 1000 euro en een beter merk. Dan heb je er veel langer plezier van en is hij veel breder inzetbaar.Fabulous Feelings?:PMaar ik vraag me af in hoe verre dat klopt, bij dat feest hadden we gewone rookmachines, volgens mij is het effect bij een Hazer veel beter. Ik heb een keer bij JSL dezelfde laser mee gehad op klus, met 2 gigantische hazers, in een zaal van 30 meter diep, en hij kwam er makkelijk door heen.Ik vind alleen de kwaliteit van de laser (alle macro's enzo) best slecht, er zitten niet veel leuke dingen tussen, het ding staat gewoon een beetje te hypperen...
Poster: _Ivan_
Beperkte informatie voor een verkoper
Wij hebben deze laser een keer gebruikt in een kleine zaal (ik schat 15 bij 10 ofzo), maar voor een beetje effect moet je al je parren inderdaad uit zetten, anders valt hij gewoon weg tussen alle andere effecten, best wel zonde als je daar 200 euro in stopt en er dan zo weinig van terug ziet. Een laser is wel vet, maar als je dan een laser wilt, koop dan ook meteen eentje van 1000 euro en een beter merk. Dan heb je er veel langer plezier van en is hij veel breder inzetbaar.