D-Music.Org
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RimStone    posted on 02-11-2006 14:51
Graag wil ik iedereen kennis laten maken met D-Music.Org.
D-Music.Org is een non-profit bookings bureau voor onbekende DJ's.

Waarom non-profit?
Aangezien muziek iets is dat puur vanuit je hart komt, achten wij het dus niet nodig om iemand zijn talenten te laten zien om er zelf rijker van te worden.
Deze onbekende DJ's kunnen zich daarom gratis aanmelden bij D-Music, en je betaald ook geen geld aan D-Music voor iedere keer dat een DJ ergens gaat draaien.

We hopen dit in de toekomst verder uit te breiden zodat we meerdere stijlen kunnen aanbieden.
Tevens kun je als organisatie direct in contact komen met de dj naar keuze, je hoeft dus niet een geheel traject af te leggen om een dj te booken.

Neem gerust een keer een kijkje op onze website: www.d-music.org.
User edit by RimStone on 13-02-2007 @ 17:15:08 (13%)

What do you think about D-Music.Org ??

Vote :   

RimStone    posted on 02-11-2006 17:04
Ow ja, tevens zijn we ook nog op zoek naar dj's die zich zouden willen aansluiten bij D-Music.
Weet nie hoe alles werkt hiero dus vandaar deze extra post erbij
Vk5    posted on 02-11-2006 17:13
dus je krijgt niks betaald voor je boekingen, zijn slechts 4 stijlen. Vind het een leuk idee maar helaas niks voor mij
the-melody    posted on 02-11-2006 17:15
Neen je moet niks betalen aan hun, en de stijl die je draait zal dan bij het assortiment komen als je je inschrijft.
PatrickBeuken    posted on 02-11-2006 17:15
Begin eens met een aantrekkelijke en professionele layout.

Denk je nou werkelijk dat mensen, die op zoek zijn naar een dj, interesse hebben in een amateur die niet geselecteerd is op z'n kwaliteiten?

Waar zijn jullie algemene voorwaarden? Ingeschreven bij de kvk, etc?

Eerste indruk: bagger. Marketingles 2: eerste indruk is het belangrijkst!
User edit by PatrickBeuken on 02-11-2006 @ 17:16:36 (28%)
RimStone    posted on 02-11-2006 17:21
Poster: Vk5
dus je krijgt niks betaald voor je boekingen, zijn slechts 4 stijlen. Vind het een leuk idee maar helaas niks voor mij

Zoals Jonas al zei.
Je betaald D-Music geen cent, dus mocht je via hun ergens draaien dan is alles voor jou eigen portemonee.
RimStone    posted on 02-11-2006 17:24
Poster: PatrickBeuken
Begin eens met een aantrekkelijke en professionele layout.

Denk je nou werkelijk dat mensen, die op zoek zijn naar een dj, interesse hebben in een amateur die niet geselecteerd is op z'n kwaliteiten?

Waar zijn jullie algemene voorwaarden? Ingeschreven bij de kvk, etc?

Eerste indruk: bagger. Marketingles 2: eerste indruk is het belangrijkst!

Punt 1: je hebt gelijk op dit moment is alles nog on-aantrekkelijk kan er niets anders van maken.
Punt 2: de dj's die op de site staan ken ik voor het grote deel zelf en weet wat ze kunnen, de overige zijn gekozen door referenties van andere
Punt 3: we maken geen winst, dus moet je dan ingeschreven staan bij kvk? Bedoel we krijgen van niemand geld, we zijn slechts een tussen weg van dj naar organisatie en vragen geen geld.
PatrickBeuken    posted on 02-11-2006 17:48
3. Ja, als vereniging of stichting.

Maak eerst eens een goed plan, bekijk wat je doelgroep(en) is/zijn, onderzoek wat je moet doen en regelen voordat je begint, enz... Verder ben ik niet van plan nog commentaar te geven. Ik kan nog uren doorpraten over dit soort dingen, maar dat is zonde van m'n tijd.
Reemz    posted on 02-11-2006 23:31
Hey de layout van deze site lijkt wel erg veel verdacht op die van the melody.

Maar net zoals Patrick al zei maak je site zelf en neem niet een standaard template. Een site moet een profi indruk geven en dat doet tie nu echt niet.

En wat betreft punt 3: Dus jullie promoten de DJ ook? of hebben veel contacten in dit wereldje?
User edit by Reemz on 02-11-2006 @ 23:31:28 (1%)
the-melody    posted on 03-11-2006 08:42
Ja klopt, ik heb rimstone even geholpen met een nieuwe lay out te maken totdat hij een vaste webdesigner vindt.
RimStone    posted on 03-11-2006 11:48
Poster: Phenix

En wat betreft punt 3: Dus jullie promoten de DJ ook? of hebben veel contacten in dit wereldje?

Nee, we leggen contacten met organisaties puur om te laten weten wie we zijn en wat we doen.

De organisaties kunnen dan uiteraard op de site kijken, het profiel bekijken van de dj, en als ze die graag willen laten draaien sturen ze een mailtje DIRECT naar die betreffende dj en dan regelen die 2 partijen het hoe of wat.

the-melody    posted on 27-01-2007 19:42
Na lang stil geweest hier wil ik even mededelen:
-Ik zit er sinds kort bij
-Ik heb de nieuwe lay out + alle info gemaakt

Ik vraag dan ook even aan de mensen hier of ze ons willen helpen met keuren e.d:D

Check the New Website
RimStone    posted on 13-02-2007 17:16
*schopje* Winking my eye
Reemz    posted on 13-02-2007 17:24
Tjah de layout is in ieder geval niet nieuw. Check deze site maar djnasty.nl

Of de designers dachten hetzelfde bij de bouw van de site's (lijkt me sterk) of ze hebben de layout gejat van onze vrouwlijke member Stephanie.

Niet echt een leuke actie.
the-melody    posted on 13-02-2007 17:25
Nee hoor, basis template van iWeb, reemzHappy, laughing
User edit by the-melody on 13-02-2007 @ 17:25:28 (2%)
Reemz    posted on 13-02-2007 17:26
Poster: the-melody
Nee hoor, basis template van iWeb, reemzHappy, laughing

Ok dan heb ik niets gezegd
the-melody    posted on 13-02-2007 17:30
Bewijsje van wat ik net zei
ceesietopc    posted on 14-02-2007 09:49
De site is wel een beetje langzaam, en ligt het nou aan mij, of wordt de achtergrond steeds opnieuw geladen? :S
rickdekoning    posted on 14-02-2007 15:50
Als je een hardstyle dj zoekt heb je daar in ieder geval genoeg keuze..

the-melody    posted on 14-02-2007 16:01
@ceesietopic: de site doet het bij mij snel, mss snellere i'net verbinding?Winking my eye En de achtergrond wordt idd opnieuw geladen, hoe dat komt weet ik niet maar is bij mijn site ook.
User edit by the-melody on 14-02-2007 @ 16:09:59 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 6.688 days.
 Post CommentThat would be 222.9 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 11 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 19.856
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.551.676