10&11 nov REMF - Rotterdam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 01-11-2006 21:58
Op 10 en 11 november 2006 wordt er tijdens het Rotterdam Electronic Music Festival een DJ/Producers beurs georganiseert.

Producenten en leveranciers van de beste DJ en producer apparatuur en aanbieders van dancemuziek verzameld op een plek; dat is de Remf DJ en Producers beurs!

De beurs bestaat uit twee verdiepingen van in totaal ruim 2.000 m2. Op de begane grond is alles wat met muziek te maken heeft te vinden. Hier kun je naar hartelust struinen tussen duizenden 12 inches, LP-s en cd-s. Tevens is er merchandising te koop en zijn er ook bedrijven vertegenwoordigd waar je je kunt aanmelden als nieuw talent of misschien je beter kunt profileren als artiest.

De eerste etage van het Hilton Hotel staat in het teken van DJ en Producer apparatuur en workshops. Wie er komen houden we nog heel even geheim, maar we kunnen je alvast vertellen dat bijna alle grote namen uit de DJ en Producer wereld reeds hebben toegezegd. Er zullen een aantal primeurs te zien zijn op apparatuur gebied. Ook daarover binnenkort meer nieuws.

De beurs is gericht op alle personen die deejayen, produceren, muziek kopen of interesse in dance en black music in zijn algemeenheid hebben. Of je nu beginnend, gevorderd of professioneel bezig bent met de muziek. Het doel van de beurs is om iedereen bij elkaar te brengen die dance een warm hart toedraagt!

Wil je zelf (een deel van) je verzameling kwijt? Dat kan, want al vanaf 7,50 per platenbak kun je ruimte reserveren om zelf platen/cd-s te verkopen.

Gratis inschrijven
Per heden kun je je gratis inschrijven! Er is beperkte capaciteit, dus wacht er niet te lang mee. We vragen je om wat extra gegevens in te vullen ivm je muziek- en equipment interesses. Die kun je matchen aan bedrijven, standhouders en apparatuur, aanwezig op de beurs. Wel zo makkelijk als je thuis al kunt bepalen wat je wilt zien en weten. Hou de site ook in de gaten ivm de vele workshops die er zullen komen. Je kunt je inschrijven via: www.beatcontrol.nl

Facts DJ & Producers Fair

Lokatie:                                   Hilton, Rotterdam (4 minuten lopen van Rotterdam CS)

Entree:                                   Gratis entrée bij inschrijving

Openingstijden:                      Vrijdag 10 november 15.00 – 21.00 uur - Zaterdag 11 november 12.00 – 17.00 uur

Begane grond:                       Creative Center + Music Fair + DJ stuff

Bovenzaal / overloop:            DJ & Producer equipment

Meer info / inschrijven:           www.beatcontrol.nl / www.remf.nl/beurs

Standhouders info:                 <mail>beurs@musikatremenda.nl</mail>

Het is de eerste keer dat dit festival wordt georganiseerd en kan wel interresant worden denk ik.

Let the BASS be louder

What do you think about 10&11 nov REMF - Rotterdam ??

Vote :   

Camino    posted on 02-11-2006 12:18
Zal je zelf aanwezig zijn Jeroen? Als persoon of als Pioneer vertegenwoordiger? Misschien kom ik wel langs; is toch onderweg tussen den haag en brussel!
djmamo    posted on 02-11-2006 12:32
heb me ingeschreven lijkt me wel leuk
www.moonentertainment.nl
Blast    posted on 02-11-2006 15:16
Poster: DeafDJ
Zal je zelf aanwezig zijn Jeroen? Als persoon of als Pioneer vertegenwoordiger? Misschien kom ik wel langs; is toch onderweg tussen den haag en brussel!

Er is geen Pioneer te zien op deze beurs als je bij Deelnemers DJ Tools kijkt staat daar nergens Pioneer bij (wel Dateq, denon en technics).

Of komt dit nog?
User edit by Blast on 02-11-2006 @ 15:16:25 (6%)
barthawk    posted on 02-11-2006 20:05
Poster: Blast

Er is geen Pioneer te zien op deze beurs als je bij Deelnemers DJ Tools kijkt staat daar nergens Pioneer bij (wel Dateq, denon en technics).

Of komt dit nog?

alsof de muziekindustrie op pioneers leeft.....anyways ik kan hier helaas nie bij zijn want er moet gewoon gewerkt worden...
User edit by barthawk on 02-11-2006 @ 20:14:10 (12%)
Blast    posted on 03-11-2006 08:16
Poster: barthawk

alsof de muziekindustrie op pioneers leeft.....anyways ik kan hier helaas nie bij zijn want er moet gewoon gewerkt worden...

Ik snap je punt, kom ik dan echt zo over? Das namelijk niet de bedoeling. DeafDJ vroeg zich of Lead er zou zijn voor eventuele Pioneer vertegenwoorder en ik wou hem er alleen maar op wijzen dat er geen pioneer op die beurs was.
Marz-L    posted on 03-11-2006 10:17
Damn, moet vrijdag en zaterdag werken en draaien anders was ik graag heen gegaan.
Jammer dat het niet ook op zondag open is.............
barthawk    posted on 03-11-2006 15:58
Poster: Blast

Ik snap je punt, kom ik dan echt zo over? Das namelijk niet de bedoeling. DeafDJ vroeg zich of Lead er zou zijn voor eventuele Pioneer vertegenwoorder en ik wou hem er alleen maar op wijzen dat er geen pioneer op die beurs was.

k, ik dacht dat je zo verbaasd was dat de pioneers er niet bij waren....
Klonic    posted on 21-11-2006 12:11
Pioneer was er trouwens niet bij, erg jammer. A&H had nu een monopolie op de beurs (met dj mixers van 1000>Winking my eye. REMF was opzich wel intressant en voor een pilot erg veelbelovend. Workshops Reason, Cubase, Ableton. Heb nog Ricardo Villalobos zien draaien.

Geweldig initaitief!

This is an old Topic

No new postings for 6.748 days.
 Post CommentThat would be 224.9 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

133 Users online: 22 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 66.417
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.932