OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, de DJM-800 is zoveel beter dan de DJM-600. Maar daarom kost hij ook 1,5 keer zoveel.
DJM-600 met EFX-1000 is leuk, maar beter is een DJM-800. Qua geluidskwaliteit, qua gebruikte componenten, qua features, qua filters. De vrijheid van de EFX mis je een beetje op de DJM-800, maar de filters (die niet op de EFX zitten) maken dat weer ruimschoots goed.
Beter idee is dan DJM 800 + EFX 500... wat nieuw zo'n 1900 kost...
Als je dan begint met de 800 en je er later nog 'n efx 500 bij wilt kopen heb je tog het meeste in huis lijkt me. Dankzij de send/return is uitbreiden iig altijd nog mogelijk later en doe je met de 800 een hele goede investering voor de lange termijn.
weet jij of de de effecten van de DJM800 (niet de CFX de gewone)kunt gebruiken samen met een EFX500/ 1000. want ik vind het zo stoer om een loopje te maken en dan daar een vette flanger ofzo op te gooien maar nu moet ik dat met de hotloop's doen als ik dat niet doe kan ik alweer verder cuen zegmaar. of is het zo als je de Send & return aan zet dat de FX van de DJm800 zich "uitzet".?
Als het zoals op de 600 is(en dat denk ik) schakelt de fx zich uit op je mixer en gaat je effectenbox in werking treden. Volume kun je dan bepalen via de level en aan en uit knop voor je effect erdoor te laten komen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.