OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: FlowReal hoe en wat moet ik aanpassen aan mijn links?
p.s bevielen onze intro's?
Zoals het nu is
P.s. het is niet mijn stijl, heb hem naar 2 seconden weer afgezet. Niet dat ik andere muziekstijlen niet kan waarderen maar had er de kracht ff niet meer voor (JOEHOE Joling)!
Hey wat je het gevaar is van zulke premixt intro's??
Dat dem ensen denken dat jij ook zo goed kan scrathen en beatjugglen.. en als je dat niet kan op een feest.. dan valt t egt tegen voor de mensen die eerst denken dat je shit bent.. en dus blijven.. maar met een slecht gevoel weg gaan..
(dit is van een mixtape zoals je zei en duidelijk kan horen.. dus dan t wel.. maar op een liveset zou ik er niet mee beginnen...)
Scratch is harstikke live, alleen zoveel handelingen naar elkaar zijn voor niemand te doen. vandaar dat ze idd achter elkaar gezet zijn. (maar de bedoeling van een intro is dat je "met de deur in huis valt" en zoveel mogelijk van jezelf laat horen). wil je weten hoe ik live draai? check www.djflowreal.com en klik dan op audio. hier zijn live mixtapes te vinden (en wijken niet zo gek veel af van mijn intro, alleen is alles uiteraard minder snel achter elkaar). Gr.
This is an old Topic
No new postings for 6.901 days. Post CommentThat would be 230 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.