Hardcore produceren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Donzie    posted on 30-10-2006 18:59
ik wil hardcore maken, maar weet niet hoe!
DUs misschien weet iemand een progamma of een apparaat om hardcore mee te maken!

What do you think about Hardcore produceren ??

Vote :   

barthawk    posted on 30-10-2006 19:02
Poster: Donzie
ik wil hardcore maken, maar weet niet hoe!
DUs misschien weet iemand een progamma of een apparaat om hardcore mee te maken!

tip, gebruik eens een zoekfunctie tal van threads die gaan overprogramma's om muziek mee te maken....maar volgensmij heb jij deze vraag ook al eens gepost opt synthforum ofnie?
en nee er zijn geen speciale 'hardcore-apparaten'....
Reemz    posted on 30-10-2006 19:02
Er zijn heel veel programma's waarmee je hardcore kan maken. Een aantal voorbeelden:
-Cubase
-Reason 3.0
-Ableton Live

En hoe je invulling wilt geven aan je eigen hardcore nummers ligt vooral aan je eigen creativiteit als je nummer maar een hoog BPM gehalte heeft.

Suc6!

User edit by Reemz on 30-10-2006 @ 19:03:35 (16%)
Donzie    posted on 30-10-2006 19:05
bedank en nee ik heb nog nooit eerder gevraagt op het synthforum.
Camino    posted on 30-10-2006 19:06
Een fisherprice "my first keyboard" en snelle vingers. Oh ja... een grote trommel helpt ook. Who can tell i love hardcore? :p

Voor zover ik weet is er geen speciaal hardcore softwareprogje, maar je kan wel de samples die je koopt stijlbewust uitkiezen.
barthawk    posted on 30-10-2006 19:06
Poster: Donzie
bedank en nee ik heb nog nooit eerder gevraagt op het synthforum.

ok neem daar is een kijkje zitten een paar experts tussen die je zo kunnen adviseren....
ccc    posted on 30-10-2006 19:07
Ik weet dat op de traxtorm site eens een programma heeft gestaan. Heel erg leuk en gratis te gebruiken. Misschien vind je daarover wat op google?

tairip    posted on 30-10-2006 20:14
Poster: barthawk
ok neem daar is een kijkje zitten een paar experts tussen die je zo kunnen adviseren....

Synthforum is een forum met een vrij hoge instap, de mensen daar willen wel graag dat je jezelf eerst in iets gaat verdiepen voordat je een vraag stelt, volgens mij is dat hier niet het geval.

Er zijn op DJResource alleen al wel genoeg topics over zelf produceren.
En echt waar ik blijf er bij Google, Google en nog eens Google!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

159 Users online: 16 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 29.458
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.765.973