vocal: je hoort een chick erin zeggen: Shake it up and Take you down, right now right now.. turn on if you're body etc.
het komt uit de liveset van erick e en sidney samson @ blended on the beach
anyone??
What do you think about housenummer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
in take no shit zit alleen de vocal 'we don't take no shit, we don't take the shit'. Volgens mij is het gewoon een kreet van de MC Gee die meestal van de partij is bij sidney/ericke/FLG en de rest...
komt deze uit blended on the beach? dan heb ik vast en zeker een incomplete set want dit nummer komt me niet bekend voor. Kan je neit helpen sorry, iemand die het wel weet ben ook wel geinteresseerd
-- edit hahaha netjes kom hem inderdaad nu tegen, ergens bij 38/39e .. er stond een lijst op partyflock, maar daar issie ook ID. Al op clubcharts geprobeerd?
dit is echt een super lekker nummer niemand die hem heeft?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.892 days. Post CommentThat would be 229.7 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...