HENGELO - Een feest met draadloze koptelefoons, één of twee dj's en een muisstille zaal. Ziedaar: Silent Disco. Mensen die swingen op de dansvloer of meezingen, zo vals als een kraai. Dat is de succesformule van Silent Disco, die zaterdagavond Metropool in Hengelo aandeed.
Poster: DeafDJ
"success"? ik zie daar welgeteld 6 mensen op de dansvloer staan....
Poster: DNR
hou zou het eigenlijk gaan met het draaien dan:S
dat lukt tog niet met alleen een hoofdtelefoon (mij niet in ieder geval) zou de dj wel gewoon monitors er hebben staan.?!?
Poster: DNR
als je het niet te hard wil en je oortjes wil sparen kun je het zachter zetten
Poster: DNRwas een keer op zoon disco ( was op de studie beurs) is best leuk om mee te maken de dj had zelf ook geen monitoors hij deed alles via ze HP.
het lijkt me wel better voor je oren, volgensmij kun je zelf je volume regelen. dus als je het niet te hard wil en je oortjes wil sparen kun je het zachter zetten. en met praten is ook makkelijker. gewoon de hoofdtelefoon af en je kan rustig gaan praten.
je zou maar ff vergeten dat je hm op hebt en tegen de ander gaan schreeuwen om iets te zegen. een paar andere die hm afhebbe kijken je aan:P
hou zou het eigenlijk gaan met het draaien dan:S
dat lukt tog niet met alleen een hoofdtelefoon (mij niet in ieder geval) zou de dj wel gewoon monitors er hebben staan.?!?
Poster: the-melody
Heb het ook al gezien. Op Illusion 19 years was er ook zo'n room d8 ik met allemaal koptelefoons op....
Poster: LauWWas idd op de camping op het DV-terrein een groot succes, in 2005. Het moment van binnenkomen (zonder HP) in die tent was magisch.
Op dancevalley ben ik ook een keer in een silentdisco geweest. Echt superrrrgrappig, vooral je je koptelefoon af hebt :P Maar het is vooral iets om een keer meegemaakt te hebben niet om elke week naar toe te gaan
Poster: jerEr zullen ook heel wat zenders staan voor al die koptelefoons