scherm van 1440 x 900 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

IbiziX    posted on 28-10-2006 10:14
wij hebben dus zo'n scherm gekocht maar het probleem is: als je naar de eigenschappen van je pc gaat en je kijkt naar resolutie kan je je scherm niet op 1440 x 900 zetten :s
ik heb gekeken op veel verschillende pc (nieuwe + oudere) en daar kan je maximum tot 1280 x 800 gaan
wat moet je doen om je scherm instellingen op 1440 x 900 te krijgen?
moet je daarvoor de laatste nieuwe grafishe kaart ofzo voor hebben?

What do you think about scherm van 1440 x 900 ??

Vote :   

DizZorder    posted on 30-10-2006 12:25
tis trouwens veeeeeel simpeler...

als je zo'n breedbeeld aansluit

19" - 1440x900
20" - 1680x1050... etc

wanneer je dan je computer opnieuw opstart, krijgt je videokaart een signaal
dat ie een andere resolutie nodig heb, ga je dan nog is kijken zie je dat je videokaart een xtra resolutie heeft gekregen. Tis niet eens noodzakelijk dat je de bijgeleverde drives installeert, maar wel makkelijk Happy, laughing
Illusion    posted on 30-10-2006 13:18
Poster: IbiziX
een Medion MD32117PQ zoals ik al gezegd heb :p
maarja kwalitiet is goed hoor maar als je er met je neus tegen zit zie je hele kleine kotjes, of is dit normaal?

Je Medion is geen video kaart. Dit is een Monitor. Voorzover ik op internet heb gezocht krijg ik alleen maar monitors met dit type.

Ik zie hier op de site dat iemand dit als monitor heeft

Kijk onderaan.

Of heb ik dit mis? Lijkt me toch dat iemand hier een monitor van heeft. K'ben zelf niet zo bekend met Medion. Weet je zeker dat het niet je Monitor is?

:::edit:::

Zit jij elke keer wanneer je achter die pc zit dan met je neus tegen het beeldscherm??:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 30-10-2006 @ 14:24:07 (19%)
ccc    posted on 30-10-2006 16:13
Poster: W.i.M

Als je een hogere resolutie kiest, dan betekent dat meer beeldpunten wat de videokaart moet berekenen en doorgeven aan de tv/monitor.

Ok. Bedankt voor de uitleg.
Dj_Danny    posted on 30-10-2006 20:55
Ik zie dat er vooroordelen zijn over de schermresoluties. Ik zelf heb een laptop met een 17" scherm met een resolutie van 1440x900 (Naar mijn idee een achterlijke resolutie... het is namelijk 16:10 ipv de normale breedbeeld maat van 16:9. Achterlijk nieuwe standaart maarja, is wel lekker geeft je een rustiek gevoel als je op websites zit met een brede layout of met veel inhoud...
IbiziX    posted on 30-10-2006 21:14
Poster: Djillusion

Je Medion is geen video kaart. Dit is een Monitor. Voorzover ik op internet heb gezocht krijg ik alleen maar monitors met dit type.

Ik zie hier op de site dat iemand dit als monitor heeft

Kijk onderaan.

Of heb ik dit mis? Lijkt me toch dat iemand hier een monitor van heeft. K'ben zelf niet zo bekend met Medion. Weet je zeker dat het niet je Monitor is?

:::edit:::

Zit jij elke keer wanneer je achter die pc zit dan met je neus tegen het beeldscherm??:p

ok, dus ik heb het mix :p
waar zie je welke grafische kaart je hebt??
nu zit ik niet met een medion scherm :p
dat is nu dus verandert die naam ook want daar staat nu acer (mijn nieuw scherm)

tuurlijk zit ik niet met mijn neus tegen het scherm maarja, ik wou dat ff cheken :p
nog nooit met je neus tegen je scherm gezeten??

This is an old Topic

No new postings for 6.906 days.
 Post CommentThat would be 230.2 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

344 Users online: 46 Guests (298 Unknown)
Pages generated today : 66.794
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.718.806