Mr. Cotino
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrCotino    posted on 28-10-2006 04:18
Hallo iedereen,
Ik ben sinds een jaar bezig met DJ-ing. Dat doe ik met de computer met virtual dj. Maar ik vind het nu wel tijd voor het echte werk. Ik zat te denken aan 2 denon s1000 cd spelers en een pioneer djm 400 mixer. Mijn muziek stijl is house, vooral latin house vind ik lekker om te draaien. Voor de rest draai ik ook urban muziek.
In de producing forum heb ik al een mixje van mezelf gezet met latin house erin. Ik ben benieuwd naar jullie mening daarover.

What do you think about Mr. Cotino ??

Vote :   

IbiziX    posted on 28-10-2006 10:17
welkom @ djresource
nog een virtual dj gebruiker Winking my eye
het echte werk? wil je dan met zo'n super set beginnen? ik zou met wat andere apparatuur beginnen hoor Winking my eye dan word je het pas echt gewend :p
maar natuurlijk als je dat budget liggen hebt of je wil langer sparen, koop dan die set natuurlijk :d
als je je set hebt, post hier dan ff een fotootje ervan Winking my eye

Greetz DJ Ibiz!X
RenéKuppens    posted on 28-10-2006 10:23
welkom @ dj resource

maar heb ff een ding te zeggen een mix gemaakt met pc is toch niet moeilijk het is altijd goed het is heel anders dan het echte werk.....

Camino    posted on 28-10-2006 11:39
Qua genre zit je in ieder geval goed, welkom bij de resource!
 en ga voor de pioneer cdj200 ipv die denon's, ik post wanneer ik tijd heb hier effe wat links dat je kan lezen waarom Winking my eye
PatrickBeuken    posted on 28-10-2006 13:10
Poster: Dj-RK
maar heb ff een ding te zeggen een mix gemaakt met pc is toch niet moeilijk het is altijd goed het is heel anders dan het echte werk.....

Hoeft niet, hoor! Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Met de pc mixen is niet per definitie makkelijk.
RenéKuppens    posted on 28-10-2006 13:34
Poster: PatrickBeuken

Hoeft niet, hoor! Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Met de pc mixen is niet per definitie makkelijk.

virtual dj zet alles op een rijtje de goede bpm en zo..
DNR    posted on 28-10-2006 13:35
welcome @ djr

veel plezier en kennis hier;P:P
Yorick    posted on 28-10-2006 13:36
welkom hierzoHappy, laughing op dj resource
PatrickBeuken    posted on 28-10-2006 13:39
virtual dj zet alles op een rijtje de goede bpm en zo..

So what? Een cd-speler geeft ook BPM aan, dan kun je je cd's ook op volgorde leggen..
RenéKuppens    posted on 28-10-2006 13:40
Poster: PatrickBeuken

So what? Een cd-speler geeft ook BPM aan, dan kun je je cd's ook op volgorde leggen..

Okej je hebt gelijk maar k denk dat je best weet wat ik er mee wil zeggen
Winston    posted on 28-10-2006 13:45
Welkom Mr. Cotino.
Tic Toc
PatrickBeuken    posted on 28-10-2006 14:08
Okej je hebt gelijk maar k denk dat je best weet wat ik er mee wil zeggen

Nee, dat weet ik niet. Ik begrijp wel dat veel mensen niet onder ogen willen zien dat het gebruik van computers en software de toekomst is.
User edit by PatrickBeuken on 28-10-2006 @ 15:42:54 (4%)
Winston    posted on 28-10-2006 14:49
Ben ik mee eens Patrick. Als je nu gear aanschaft zou ik rekening houden met computer en software compatibility. De ontwikkelingen de laatste maanden van dit jaar zijn spectaculair. En er is nog meer in de pijplijn voor 2007.
Tic Toc
MrCotino    posted on 28-10-2006 19:34
@ IbiziX 
Ik heb die set bij rjshop.nl gezien voor 1295 euro en dan krijg je ook nog een tas erbij waar heel die set in past + alle kabels
@ DeafDJ
Ik heb wel  goede dingen gelezen over de cdj-200, maar ik vind het vervelend dat die geen vinyl mode heeft... en die set zelf (2X denon s1000 en pioneer DJM 400) heb ik al uitgeprobeerd bij feedback in rotterdam..

En heel die discussie over dat virtual dj slecht is of niet. Het is handig dat de bpm automatisch gelijk staat. Maar dan kan je nog geen goede mix maken vind ik. Je moet ook zelf creativiteit hebben om een goeie mix te maken vind ik. Maarja, af en toe probeer ik die bpm ook zelf goed te zetten op gehoor. Om alvast te oefenen voor het echte werk.

This is an old Topic

No new postings for 6.908 days.
 Post CommentThat would be 230.3 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

304 Users online: 48 Guests (256 Unknown)
Pages generated today : 49.816
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.701.828