De titel lijkt me vanzelfsprekend, wie kent er iets van dance/house/trance/techno/hardstyle/whatever nummers die in een andere maat zijn dan 4/4 (dus in 2/2, 8/4, 12/8, 3/4, noem het maar op...)?
What do you think about Muziek met andere maat dan 4/4 ??
Ja voor te mixen is het erg lastig, maar heb binnekort een DJ contest die aankomt en wil me o.a. onderscheiden door wat excentriekere nummers te draaien. Ik weet dat er een 8/8 techno plaat is, zeg maar gewoon een plaat met een dubbele basskick. De naam ervan weet ik niet, weet wel nog dat hij in 2004 uitgebracht was.
ik weet enkel dat er vroeger een belgische producer was (niet dj maurizzio, maar ik dag mauritz ofzoiets... kennen jullie hem nog?) die maakte vooral trance en jump, en durfde vantijd in zijn liedjes een halve maat weg te laten. als gevolg dat alle dj's super-pist op hem waren... :p mssch kan je zo een plaat proberen.
wals gaat mssch ook... maar ik vrees dat dat een serieuse kakafonie wordt
edit: als je wilt mag je deze mix gebruiken: mop - cold as ice met shy fx ft big brovaz-new flow. die shy fx heeft een zeer lange intro met alleen bass. als hij perfect gelijk staat en je gooit hem er op het juiste moment in, breekt de drum & bass los bij het refrein. daar heb ik het kot al mee zot gekregen :P
User edit by lrfist on 27-10-2006 @ 10:16:45 (81%)
This is an old Topic
No new postings for 6.909 days. Post CommentThat would be 230.3 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.