Ik ben op zoek naar iemand die creatief is en die een cd hoes (voor en achterkant) wil ontwerpen voor één van mijn mix cd's.
Voor details en verdere informatie stuur me een PM of stuur een mail naar
<mail>info@dj-phenix.com</mail>
Mijn mix-cd komt namelijk in een aantal free record shops te liggen en wil graag een mooi ontwerp om goed voor de dag te komen.
Wat krijg jij ervoor? Een kleine vergoeding en eeuwige roem want jou naam komt op de achterkant van de cd cover te staan als zijnde ontwerper van de hoes.
What do you think about [GZ] Ontwerper voor een CD Cover gezocht! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben grafischontwerper. Kan behalve het ontwerpen ook het drukwerk verzorgen. (Prijs afhankelijk van oplage) Stuur me een PM met wat je pcies wil (enkel een cover of cd-boekje, cd-opdruk, tracklist etc.) en wat je budget is.
Ik ben de designer waar DJ RK ^ het hierboven over heeft. Ik zou het een hele uitdaging vinden. Meer dan eeuwige roem heb ik niet nodig. Ik kan wel alleen het design verzorgen maar verder geen drukwerk of iets in die geest. Maar er zijn natuurlijk drukkerijen genoeg waar we dat kunnen regelen.
Stuur me maar even een mailtje. op het adres dat DJ RK al noemde.
wie wordt nu eigenlijk de designer van die cover :s
This is an old Topic
No new postings for 6.907 days. Post CommentThat would be 230.2 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.