ik wil wel eens proberen zelf een liedje ineen te boxen. liefst dan wel een jump liedje dat ik dat dan zelf kan draaien ook he had ik dan het lumineuze idee de tune van struggle for pleasure te gebruiken... blijkt dat daar al een liedje mee gemaakt is Hebben jullie voorstellen voor tunes
Mvg Dj X-Fire
What do you think about Liedje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
voor jump kunt ge inderdaad iets klassiek gebruiken :P met overdadige violen ofzo. kijk eens tussen de platencollectie van uwe opa en zoek naar "wagner"
Klassiek lijkt me eerder iets voor trance (ben nogsteeds van overtuigd dat trance HET genre is dat het meest op klassiek lijkt [denk aan de tritone akoorden, opbouw, etc.). Mozart lijkt me totaal ongeschikt voor jump, wagner of het zwaardere werk van bach lukt misschien nog. Luister eens naar de Marche au Supplice van de symphonie fantastique op. 14, Hector Berlioz.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.